  • 1. Data: 2009-07-24 21:28:52
    Temat: hayabusa dziwny klekot
    Od: Mario46 <m...@y...com>

    witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dzieje
    się tak na zimnym silniku po wcisnięciu sprzegła ów ten metaliczny
    stuk się uwydatnia , po wrzuceniu biegu ginie na jałowym znów się
    pojawia, po rozgrzaniu silnika ginie ... co to może być proszę o
    pomoc

  • 2. Data: 2009-07-25 12:56:03
    Temat: Re: hayabusa dziwny klekot
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mario46 pisze:
> [...]
    > stuk się uwydatnia , po wrzuceniu biegu ginie na jałowym znów się
    > pojawia, po rozgrzaniu silnika ginie ... co to może być proszę o

    Kosz sprzeglowy halasuje

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-07-27 10:29:51
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Mario46 pisze:
> [...]
    > stuk się uwydatnia , po wrzuceniu biegu ginie na jałowym znów się
    > pojawia, po rozgrzaniu silnika ginie ... co to może być proszę o
    Ja wiem, ze glupie ;) ale.. stan oleju jest?
    Bo oprocz zaczynajacego halasowac od zuzycia kosza (pi x oko po 60kkm)
    Buza halasuje jak nie ma oleju :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2009-07-27 20:10:13
    Od: Mario46 <m...@y...com>

    On 27 Lip, 11:29, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja wiem, ze glupie ;) ale.. stan oleju jest?
    > Bo oprocz zaczynajacego halasowac od zuzycia kosza (pi x oko po 60kkm)

    stan oleju idealny wymieniany jakies 2,5 tys temu
    podobno hayce k8 potrafią się zluzować śruby czy to
    od antyhopingu czy od sprzęgła nie wiem tak usłyszałem
    raczej bez zdjecia dekla nic nie wydumamy umawiam się do
    mechaniora niech luknie swoim okiem
    pzdr

  • 5. Data: 2009-07-27 20:37:41
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mario46 pisze:

    > podobno hayce k8 potrafią się zluzować śruby czy to
    > od antyhopingu czy od sprzęgła

    to by świadczyło o "przewadze" poprzedniej wersji - bez anty-hopa

    jak sprawdzisz, to daj znać, pls...

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-07-28 08:46:02
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:

    > to by świadczyło o "przewadze" poprzedniej wersji - bez anty-hopa

    Nie, o przewadze 14;)

    > jak sprawdzisz, to daj znać, pls...

    Czyli juz wiemy co chcesz kupic, hehe.
    K.14.

  • 7. Data: 2009-07-28 08:57:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > Nie, o przewadze 14;)

    Takiego ?

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Kawasaki-Ninja-Z
    X-14-ZX14-CUSTOM-300-BIG-WHEEL-KI_W0QQitemZ290332078
    903

  • 8. Data: 2009-07-28 09:05:39
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Takiego ?
    >
    > http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Kawasaki-Ninja-Z
    X-14-ZX14-CUSTOM-300-BIG-WHEEL-KI_W0QQitemZ290332078
    903

    Dzizas. Nie, tego nie.
    K.14.

  • 9. Data: 2009-07-28 09:13:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    X-14-ZX14-CUSTOM-300-BIG-WHEEL-KI_W0QQitemZ290332078
    903

    > Dzizas. Nie, tego nie.

    No to moze Buse, to zony tego goscia od ZX14 :)

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Suzuki-Hayabusa-
    1300-limited-240-KIT-fully-custom_W0QQitemZ300330935
    708

  • 10. Data: 2009-07-28 09:34:02
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

> [...]
    >
    > http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Suzuki-Hayabusa-
    1300-limited-240-KIT-fully-custom_W0QQitemZ300330935

    Kurde, im sie naprawde wydaje, ze to fajnie wyglada.
    K.14.