  • Data: 2004-04-19 16:58:34
    Temat: Re: [help] Ogolne informacje temat internetu w Polsce
    Od: "Screwball" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawda? Skoro napisał o google to znaczy, ze albo probowal i nie umial
    > dobrze tego zrobic albo serio tego info w necie jest bardzo malo. W takim
    > razie wiec jesli nie ma sie zamiaru chociazby pomoc w szukaniu w google,
    > lepiej sie w ogole nie odzywac z tekstami "google twoim przyjcielem".
    > Aight?

    dokuadnie tak jak piszesz, szukauem tego dosyc duugo - nie wiem moze jestem
    jakis cienki ale myslauem ze moze jacys zyczliwi internauci mi pomoga -
    znajac jednak ich miuosc do blizniego spodziewauem sie ze poleca odpowiedzi
    wysokich lotow w stylu 'google.pl' - jezeli nie chcecie mi pomagac to po
    prostu nic nie piszcie - naprawde tak mocno sie nudzicie zeby tracic czas na
    nic nie wnoszace posty ? wprawdzie teraz to sam sie wpakowauem w to samo,
    jednak apel do wszystkich, ktorzy tak mocno chca pomagac innym - darujcie
    sobie, przejdzcie do nastepnego topic'u, a wszystkim z wstawka [help] dajcie
    bana bo to wykalkulowane gnoje liczace na wasza naiwnosc.

    wyrazy szacunku
    Screwball