  • 1. Data: 2004-04-18 16:28:30
    Temat: [help] Ogolne informacje temat internetu w Polsce
    Od: "Screwball" <s...@w...pl>

    witam,
    gdzie moge znalezc w necie jakies informacje na temat... internetu w polsce
    ? chodzi mi o takie rzeczy jak dostepnosc, wiarygodnosc, jakosc
    przekazywanej informacji, unormowania, porownania do innych mediow itp.

    z gory wielki dzieki
    Screwball

    ps. prosze rowniez bardzo uprzejmie o darowanie mi odpowiedzi w stylu
    'google.pl'

  • 2. Data: 2004-04-18 19:14:37
    Od: Piotr Górski <pg@wytnij_to.di.com.pl>

    Dnia nie, 18 kwi 2004 o 18:28 GMT, na grupie pl.internet.polip
    użytkownik Screwball spłodził co następuje:

> [...]
    >
    > z gory wielki dzieki
    > Screwball
    >
    > ps. prosze rowniez bardzo uprzejmie o darowanie mi odpowiedzi w stylu

    No ale człowieku to jest najlepsze na świecie źródło wiedzy!!

    --
    Piotr Górski
    Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!

  • 3. Data: 2004-04-18 21:57:19
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Piotr Górski <pg@wytnij_to.di.com.pl> naskrobał:

    > No ale człowieku to jest najlepsze na świecie źródło wiedzy!!

    ...i szukanie w nim informacji tak trudnych do nazwania, a jednoczesnie tak
    jednoznacznie przetwarzalnych przez mozg czlowieka, jest koszmarem, a
    zarazem bardzo małym wysiłkiem jest podanie chociazby wskazowki przez
    czlowieka zorientowanego w temacie.
    Prawda? Skoro napisał o google to znaczy, ze albo probowal i nie umial
    dobrze tego zrobic albo serio tego info w necie jest bardzo malo. W takim
    razie wiec jesli nie ma sie zamiaru chociazby pomoc w szukaniu w google, to
    lepiej sie w ogole nie odzywac z tekstami "google twoim przyjcielem".
    Aight?

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 4. Data: 2004-04-19 01:20:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mateusz(Amkacz) napisał:

> [...]
    > W takim razie wiec jesli nie ma sie zamiaru chociazby pomoc w szukaniu
    > w google, to lepiej sie w ogole nie odzywac z tekstami "google

    No faktycznie, teraz lenistwo można wszystkim usprawiedliwić. Każdy
    chciałby mieć wszystko podane ładnie jak na tacy. A najlepiej to jeszcze
    mu na maila zbiorcze opracowanie wysłać, żeby mógł się pod nim podpisać :(

    K.

  • 5. Data: 2004-04-19 12:33:10
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> napisał(a):
> [...]
    > mu na maila zbiorcze opracowanie wysłać, żeby mógł się pod nim podpisać :(

    A Ty takie kompleksowe opracowanie znajdziesz w Google w pięć minut?

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.2 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 6. Data: 2004-04-19 13:30:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Grzegorz Niemirowski napisał:
    > A Ty takie kompleksowe opracowanie znajdziesz w Google w pięć minut?

    Grzegorz, nie chodzi o to, czy bym znalazł, ale od tego bym zaczął. Nie
    sugeruję (chodź moja odpowiedź może tak wyglądać), że Screwball chce na
    tacy opracowanie, ale że po prostu wielu ludziom nie chce się szukać u
    źródeł. Poza tym mało kto ma chęć poszukać w archiwum grup dyskusyjnych.
    I tematy wiadomości typu: PLIZZZ!! POMOCY!!! WIELKI PROBLEM!! PILNE!!
    A jeśli ktoś "wypina się" na Google no to cóż...

    Przeczytaj dwa z brzegu przykłady wątków, w których pośrednio i
    bezpośrednio ukazane jest podejście pytających do problemu (i do innych
    piszących w Usenecie):

    Pozdrawiam,

    K.

  • 7. Data: 2004-04-19 16:58:34
    Od: "Screwball" <s...@w...pl>

> [...]
    > razie wiec jesli nie ma sie zamiaru chociazby pomoc w szukaniu w google,
    > lepiej sie w ogole nie odzywac z tekstami "google twoim przyjcielem".

    dokuadnie tak jak piszesz, szukauem tego dosyc duugo - nie wiem moze jestem
    jakis cienki ale myslauem ze moze jacys zyczliwi internauci mi pomoga -
    znajac jednak ich miuosc do blizniego spodziewauem sie ze poleca odpowiedzi
    wysokich lotow w stylu 'google.pl' - jezeli nie chcecie mi pomagac to po
    prostu nic nie piszcie - naprawde tak mocno sie nudzicie zeby tracic czas na
    nic nie wnoszace posty ? wprawdzie teraz to sam sie wpakowauem w to samo,
    jednak apel do wszystkich, ktorzy tak mocno chca pomagac innym - darujcie
    sobie, przejdzcie do nastepnego topic'u, a wszystkim z wstawka [help] dajcie
    bana bo to wykalkulowane gnoje liczace na wasza naiwnosc.

    wyrazy szacunku
    Screwball

  • 8. Data: 2004-04-19 17:35:47
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przeczytaj dwa z brzegu przykłady wątków, w których pośrednio i
    > bezpośrednio ukazane jest podejście pytających do problemu (i do innych

    Doskonale Cię rozumiem, wiem jak tacy ludzie są irytujący. Widzę takie posty
    codziennie. Po prostu post Screwballa wydał mi się niezasługujący na taką
    odpowiedź.

  • 9. Data: 2004-04-22 00:17:01
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Screwball wrote:

    > dokuadnie tak jak piszesz, szukauem tego dosyc duugo

    To może nie całkiem to czego szukasz, ale to do jedyny poważny
    adres jaki znam na ten temat: http://badanie.ae.krakow.pl/

    pozdr,
    --
    ŁK