  • Data: 2014-07-27 19:49:01
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-25 16:31, J.F. wrote:
    > Niby tak, ale radze sprawdzic pod pelnym obciazeniem, zeby sie nie
    > okazalo ze pryszczaty nastolatek o czyms tam zapomnial lub nie
    > przewidzial. Albo od razu postawic na cos sprawdzonego.

    Czekaj, czyli *NIE* implementować? To co oni robili? Rozpakowali pudelko
    z Oraclem i postawili na serwerze + dorobili jakieś gówniane GUI? To
    pewno nie warte nawet 10k zł.

    > I tak maja, ale na papierze. Wiec to raczej kwestia wygody ... i
    > zabezpieczenia przed pozarem, powodzia, itp.

    Problemem nie jest składowanie danych. Problemem jest składowanie danych
    w postaci *grafiki*. Winni są prawnicy i cała reszta przygłupów
    administracyjnych którzy myślą wyłacznie o własnych dupach. Kiedys
    wystarczyło że urzędnik się podpisał "widziałem upoważnienie". Dzisiaj
    musi być skan druku a za chwilę badanie DNA odcisków palca na druczku.
    Władza nie ma zaufania sama do siebie.

    > Oczywiscie, tym niemniej przy 1MB przybywa juz 4TB rocznie - i domowy
    > pecet tego nie zdzierzy.

    4TB? Żartujesz sobie? To są jakieś śmieszne ilości danych. *NAWET* dla
    domowego peceta. I nikt nie twierdzi że nalezy kupić w tym celu komputer
    z Tesco. To ma tylko obrazować jak bardzo informatycy "wypruli sobie
    żyły i klika beemek" żeby zrobić gówniany i trywialny "system" który nie
    ma nic wspólnego z rocket science a raczej z duperelnymi bazami danych w
    zasięgu firmy "specjalizowane oprogramowanie dla biura, najtaniej w
    mieście". Żenujące jest że tyle trwalo zrobienie interfejsu do bazy
    danych który ma możliwości softu mniej więcej z lat 80. Może z resztą z
    tamtąd go wyciągneli ...