  • Data: 2014-08-04 12:17:48
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "BaX" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem wygrałes konkurs na najbardziej nieadekwatne porównanie roku!
    > Gratulacje! A konkurencja była zacna!

    Ale czego nie zrozumiałeś? Jak dasz możliwość wykonania jakiejść czynności
    typu - przykład nie mój - "np. onegdaj zdarzyło się wprowadzenie obowiązku
    przeglądów dla motorowerów od dnia x" to jak myślisz kiedy właściciele tych
    pojawili się w SKP? Zrozumiałem, że zgodnie z wiedzą tego który przytoczył
    przykład przesilenie nastąpiło w ostatnim dniu.

    Analogicznie, pit możesz złożyć przez kilka miesięcy, wybrać ZUS/OFE też
    mogłeś ale kiedy ludzie to robią i dlaczego w ostatni dzień?