    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: hits
    Date: Thu, 12 Jul 2012 19:09:11 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 12 Jul 2012 18:22:47 +0000, fir napisal:

    > ktos wie jak robi sie wieloprocesorowosc (komunikacje miedzy procesorami
    > itd) na poziomie asma (hardware) ? [tylko prosze sie powstrzymac przed
    > jakimis b cienkimi linkami, zachecam najlepiej omowic sprawe wlasnymi
    > slowy pokazujac ze umie sie cos porozwazac na dany temat
    > (wieloprocesorowosc z poziomu asma) ]

    (wylowilem cos z tego strumienia do czego moge sie doczepic)

    Pewną nowością jest big.little i niekoniecznie nawet mają tego samego
    asma. Chciałbym, żeby mój nettop był taki, atomek sobie działa na pełnych
    obrotach i zasuwa jak nic się nie dzieje i zużywa 10W a nad nim siedzą
    DUZE E5 wersja workstation, które funkcjonują za zasadzie "when going
    gets tough the tough get going"

    Edek