    From: Neas <n...@n...invalid>
    Subject: Re: hosting
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: Sat, 21 May 2005 15:57:21 +0200

    Lukasz "S-K" Jarochowski pisze:

    > Ok, rozumiem. A czy na tskich serwisach robi się jakieś shape'owanie
    > pasma? Czy to nie jest potrzebne?

    Mam kilka ofert kolokacji w .DE (sam szukam, tyle że mam sporo większe
    wymagania) i generalnie jest tak, że jesteś podłączany do portu (100 mbit,
    ew. 1 Gbit) i rozliczasz się za transfer (no i oczywiście cośtam płacisz
    też za samo miejsce na serwer, prąd etc.). Czasami jest tak, że musisz
    wykupić pewną minimalną ilość transferu miesięcznie, ale nie zawsze.

    > No i trochę technikaliów - Linux do obsługi takiego ruchu starczy? Jaki
    > sprzęt? W sensie - co jest najistotniejsze? (głownie chodzi o jak
    > największą niezawodność, stabliność no i zdolność obsługi tego ruchu)
    > Jeśli to OT to przepraszam.

    A jaki to jest właściwie ruch? Piszesz o limitach w home.pl -- masz na myśli
    te podstawowe limity czy maksymalny limit jaki tam da się wykupić (ileśtam
    rozszerzeń 'pro'?).

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl