eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.poliphosting › Re: hosting
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: hosting
    Date: Tue, 24 May 2005 21:19:39 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 76
    Message-ID: <d6vuof$kee$1@83.238.121.140>
    References: <2689581.a746q8KgK9@gdzies-w-krainie-deszczowcow>
    <d6naph$1lu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <20684964.d9yW52SEBD@gdzies-w-krainie-deszczowcow>
    <d6nlgp$58v$1@nemesis.news.tpi.pl> <2852179.CGntrvQMEu@latitude>
    <d6npvo$1op$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <2231190.Rjh7Sdp0jN@gdzies-w-krainie-deszczowcow>
    <1732105.nqbsxf8HWS@latitude> <d6pje6$js2$1@news.lublin.pl>
    <d6s87m$d50$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sbjt$9np$1@news.lublin.pl>
    <d6slak$8pm$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sn1p$n40$1@news.lublin.pl>
    <d6t1rm$c4r$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6t1uh$26c$1@news.lublin.pl>
    <d6t3c2$mn3$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6t646$idf$1@inews.gazeta.pl>
    <d6t743$jns$1@nemesis.news.tpi.pl> <39891770.S6YDrsEYGY@latitude>
    <d6t8cv$rq4$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6tbim$j5e$1@inews.gazeta.pl>
    <d6tgnt$p3a$1@korweta.task.gda.pl> <d6tkkr$t98$1@83.238.121.140>
    <d6uv2q$2kel$1@sparrow.axelspringer.com.pl> <d6v4ff$a9s$2@83.238.121.140>
    <d6vjp8$4r5$1@sparrow.axelspringer.com.pl> <d6vkpe$coj$1@83.238.121.140>
    <d6vqje$3h0$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@W...unitron.lublin.pl
    NNTP-Posting-Host: 83.238.121.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1116962383 20942 83.238.121.140 (24 May 2005 19:19:43
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 May 2005 19:19:43 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: KNode/0.7.6
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:72638
    [ ukryj nagłówki ]

    marcins wrote:
    > Krzysztof Antoń wrote:
    >> Tomasz Piłat wrote:
    >>>Krzysztof Antoń <k...@w...unitron.lublin.pl> wrote:
    >>>
    >> Tomku,
    >> gdybyś poczytał bardziej uważnie list to nie powiedziałem, że
    >> brak kwitów
    >> całkiem... tutaj chodzi bardziej o jakiś szczegół
    >
    > ehh klos ale po cholere od razu z bluzgami...?

    :-) brzmi zabawnie, zupełnie jak psy trzy... za mało K*, k*! :)
    Bo Mnie bobik zdenerwował.

    > - np. że zamówiłeś np.
    >> odkurzacze :) no i zapomniałeś _dodać_ jaki mają kolor - wtedy wystarczy
    >> głosem... czy coś takiego. Zrozum - chodzi o szczegół, na który on chciał
    >> kwit.
    >
    > mhm jesli zamowie kontener odkurzaczy to na gebe nikt nic ci nie zalatwi.

    Nadal nie rozumiesz - zamówienie jest pisemne - a jeden jego szczegół
    załatwiasz na telefon... z resztą - twoja sprawa, nie chcesz - to ja z
    takimi osobami nie handluje. Są granice biurokracji!

    >> Pisałem Ci przecież, do tej pory wystarczył email do jednego z ludzi -
    >> znasz Tych ludzi to wiesz o Kogo chodzi. I to było dobre - ale pojawił
    >> sie bobik i weszły nowe socjalistyczno-pieczątkowe czasy. :-)
    >
    > moze po prostu uporzadkowal bajzel tam panujacy ? ( na "gebe" )

    Jak widać nie zrozumiałeś w czym problem - przeczytaj i zobacz co tam
    miałobyć na "gębę" to zrozumiesz. No i też zrozumiesz - co EWENTUALNIE
    mógłby bobik wymagać a co naprawdę chciał - i w tym cała rzecz.

    I finalnie - chodzi o to, że TO JEST problem polskiego internetu - że w
    pewnych miejscach załapią sie ludzie nietechniczni i wstawiają łapy (też
    nie całkiem czyste jeżeli chodzi o interesy... np. pronet w przypadku
    bobika) w sprawy techniczne. Z resztą to samo można by pisać o nasku - że
    przeciąga pewne sprawy - mimo, że mogliby załatwić od ręki! (o pismach
    wysyłanych faxem i potwierdzanych jednocześnie zwykłą pocztą nie
    wspominając).

    A bałagan też robi się wtedy - kiedy pism jest za dużo, szczególnie jak
    zaczynasz zbierać szczegóły. Zrozum jeszcze raz - tamta sprawa to NIE JEST:
    zmiana delegacji, instalacja, usunięcie domeny - to jest dopełnienie
    pewnego obowiązku Z ICH STRONY! Nic więcej... i właśnie to jest drażniące,
    że technicy powiedzieli, że to nie jest problem - a bobik zarządał pisma;
    Podejrzewam, że gdyby bobika nie było w pracy (szkoda, że NIESTETY był) to
    byłaby to sprawa od ręki załatwiona.

    >> Zrozum - że mi chodzi o ten drobiazg - i dlatego właśnie bobik powinien
    >> zostać pouczony tutaj, że na takie bzdury - to się kwitu nie wymaga.

    > mhm chyba polip ma malo wspolnego z tym ze tracisz 2g (w lublinie???
    > skad ty szedles?? ;) )

    Jechałeś.. to po pierwsze, po drugie ma dużo wspólnego - pokazuje jak są
    ludzie przez bobika traktowani - skoro zatem tak właśnie jest - to możę by
    bobik reklamował sie w inny sposób. np. do każdej reklamy dołączał
    pieczątkę i podpis - jako gwarancje autentyczności zapisu - bo skąd niby
    inaczej wiadomo, że to bobik?

    I jeszcze - co do spraw na gębe. Skoro email'em nie było problemów - i
    wszystko działało - to co za problem to zostawić? Przecież to nie jest tak,
    że kupujesz PRZEDMIOT przez internet - a pewnego rodzaju usługę - jak ktoś
    Ci nie zapłaci - możesz skasować... w chwile - i nic się nie stało.

    W każdym razie, Bobik i naśladowcy - życzę wam aby w przypadku ratowania
    waszego życia byście byli zmuszeni czekać na czyjś podpis i pieczęć...
    absolutnie z całego. (bo przecież idzie też o taki drobiazg techniczny).

    --
    Krzysztof Antoń

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: