    From: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: hosting
    Date: Wed, 25 May 2005 16:36:24 +0200
    <2852179.CGntrvQMEu@latitude> <d6npvo$1op$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <2231190.Rjh7Sdp0jN@gdzies-w-krainie-deszczowcow>
    <1732105.nqbsxf8HWS@latitude> <d6pje6$js2$1@news.lublin.pl>
    <d6s87m$d50$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sbjt$9np$1@news.lublin.pl>
    <d6slak$8pm$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sn1p$n40$1@news.lublin.pl>
    <d6t1rm$c4r$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6t1uh$26c$1@news.lublin.pl>
    <d6t3c2$mn3$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6t646$idf$1@inews.gazeta.pl>
    <d6t743$jns$1@nemesis.news.tpi.pl> <39891770.S6YDrsEYGY@latitude>
    <d6t8cv$rq4$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6tbim$j5e$1@inews.gazeta.pl>
    <d6tgnt$p3a$1@korweta.task.gda.pl> <d6tkkr$t98$1@83.238.121.140>
    <1554680.VRKZi3Hp17@latitude> <d6tro4$quo$1@83.238.121.140>
    <1226769.vhap4FPPzd@latitude> <d6ttdn$1et$1@83.238.121.140>
    <1349228.UKPcMhbrRP@latitude> <d6vd6k$ei1$1@83.238.121.140>
    <1331641.G1x1m7hxVn@latitude> <d6vgh5$s3g$1@83.238.121.140>
    <2524857.suS9VOEnu9@latitude>

    Neas wrote:

    > MSZ w dzisiejszych czasach wypadałoby, żeby umożliwili obsługę takich
    > rzeczy jak delegacja domeny via WWW, automatycznie, po zalogowaniu.
    >
    > A jeśli tego jeszcze nie mają, to mogliby robić tak jak np. Polpak z
    > delegacją domeny odwrotnej -- oni bodajże wymagają podania nr-u umowy
    > i/lub (nie pamiętam) nr-u bilingowego, ale można załatwić to normalnie,
    > mailem.

    O widzisz! Jednak w dużo większych i poważniejszych firmach takie sprawy
    załatwia się odpowiednimi ilościami papierów - czyli umowa na papierze, a
    reszta - email/web :)
    Nawet Budynek TPSA w Lublinie, nie mówiąc juz o całej firmie, jest wiekszy
    niż pomieszczenie "firemki" pana Bobyka.

    > Załatwianie takich spraw via faksy przypomina raczej wczesne lata 90-te
    > ubiegłego wieku.

    No właśnie, jednak stare czasy nie wszystkim przeszły... i to właśnie jest
    problem polskiego internetu no i nie tylko internetu. Ludzi, którzy
    wymuszają za duże ilości papierów należy... wiecie co (jeden człowiek dziś
    zmarł w wyniku działania służbistki "lekarki" [']).

    > Z drugiej strony MSZ zwykły e-mail czy telefon z prośbą nie wystarczy,
    > żeby być pewnym że prosi o to osoba, która ma odpowiednie uprawnienia.
    > Zgadzam się, że kiedyś (10 lat temu?) mogło to być wystarczające (ale nie
    > będę ciągnął tego wątku, bo to nie były 'moje czasy'), jednak zauważ że
    > wtedy nadużycia nie były tak częste jak teraz.

    No dobrze, ale zawuaż, że ta zmiana miała na celu usunięcia AWARII powstałej
    z ICH WINY! Czy na to tez trzeba pisma i czekać skoro sprawa jest po prostu
    najzwyczajniej w świecie absolutnie OCZYWISTA??

    > Podsumowując: MSZ autoryzacja po głosie przez telefon jest tak samo zła
    > jak zmuszanie do wysyłania faksów z pieczątkami w takiej sprawie, tyle że
    > te dwa pomysły są umiejscowione na przeciwnych krańcach bezsensu. :) Są na
    > to inne, dobre, sprawdzone sposoby, o których napisałem wyżej.

    po głosie - w błachych sprawach jak się ludzie znają - to naprawdę mnożenie
    papierologii jest ZUPEŁNIE zbędne. I o to właśnie chodzi... no a skoro Pan
    Bobik chce w każdej sprawie takie pismo, to korzystanie z jego usług jest
    NIEZWYKLE UCIĄŻLIWE - i o to własnie mi chodzi. I jest uciążliwe WŁASNIE za
    sprawą PANA BOBIKA, bo nie zależnie od tego co powiedział g...@w...pl -
    to techników mają naprawdę rozsądnych.

    --
    Krzysztof Antoń