    From: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: hosting
    Date: Wed, 25 May 2005 22:45:56 +0000 (UTC)
    <d6nlgp$58v$1@nemesis.news.tpi.pl> <2852179.CGntrvQMEu@latitude>
    <d6npvo$1op$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <2231190.Rjh7Sdp0jN@gdzies-w-krainie-deszczowcow>
    <1732105.nqbsxf8HWS@latitude> <d6pje6$js2$1@news.lublin.pl>
    <d6s87m$d50$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sbjt$9np$1@news.lublin.pl>
    <d6slak$8pm$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sn1p$n40$1@news.lublin.pl>
    <d6spef$h0c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@p...internal.man.lublin.pl>
    <d6sqi7$o29$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@p...internal.man.lublin.pl>
    <d71jt4$kvo$1@83.238.121.140>

    ... W dole szumi rzeka, w górze fruwa ptak
    A Krzysztof Antoń sobie idzie i śpiewa sobie tak:

    [---]
    > I jeszcze raz zauważ, że CHODZI O WASZ BŁĄD a nie o zmianę z mojej strony!!!

    Nie wiem skąd wziął Ci się pomysł, że zmiana łącza w Twojej firmie to błąd
    LubMANa. Proponowane przez Ciebie używanie nazw domenowych zamiast adresów IP
    w definicjach serwerów slave to w bindzie błąd składniowy uniemożliwiający
    uruchomienie usługi. Technicy LubMANa nie proponują ani nie sugerują
    ustawiania serwerów slave na lubmanowskich DNSach, jest to za każdym razem
    decyzja klienta rejestrującego domenę. Fakt, że dla niektórych domen o które
    poszło nie jesteś nawet kontaktem technicznym może być spowodowany
    niedopatrzeniem personelu LubMANa z okresu załatwiania spraw "na telefon", ale
    nie musi. Równie dobrze może chodzić o zmiany w firmach klientów czy opiekunów
    technicznych tych domen.

    To jest ostatni list jaki piszę w tej sprawie, już tylko z poczucia obowiązku,
    ponieważ uważam, że na polipie powienien zostać poza Twoją dezinformacją
    również ślad stanowiska drugiej strony. Niezależnie od całego tego
    przedstawienia jakie tu urządziłeś, sprawa domen z listy w niektórych
    przypadkach wymaga wyjaśnienia. Obawiam się, że nie załatwisz tego inaczej,
    niż poprzez korespondencję z nami i klientami, jak najbardziej z użyciem
    papieru, podpisów i pieczątek.

    Apelujących o niedokarmianie trolla przepraszam, EOT.

    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>