    From: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: hosting
    Date: Thu, 26 May 2005 02:33:42 +0200
    <d6nlgp$58v$1@nemesis.news.tpi.pl> <2852179.CGntrvQMEu@latitude>
    <d6npvo$1op$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <2231190.Rjh7Sdp0jN@gdzies-w-krainie-deszczowcow>
    <1732105.nqbsxf8HWS@latitude> <d6pje6$js2$1@news.lublin.pl>
    <d6s87m$d50$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sbjt$9np$1@news.lublin.pl>
    <d6slak$8pm$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6sn1p$n40$1@news.lublin.pl>
    <d6spef$h0c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@p...internal.man.lublin.pl>
    <d6sqi7$o29$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@p...internal.man.lublin.pl>
    <d71jt4$kvo$1@83.238.121.140>
    <s...@p...internal.man.lublin.pl>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > ... W dole szumi rzeka, w górze fruwa ptak
    > A Krzysztof Antoń sobie idzie i śpiewa sobie tak:
    > [---]
    >
    > Nie wiem skąd wziął Ci się pomysł, że zmiana łącza w Twojej firmie to błąd
    > LubMANa. Proponowane przez Ciebie używanie nazw domenowych zamiast adresów
    > IP w definicjach serwerów slave to w bindzie błąd składniowy
    > uniemożliwiający uruchomienie usługi.

    Ty chyba nadal nie rozumiesz w czym rzecz. Pan Bobyk chciał pismo - dostał
    pismo. (...). Skoro napisałem Ci nazwę domenową - to sobie ją konwertujesz
    na IP... jak zadzwonie ze zmianą - to poprawisz znowu - bo tak jest na
    piśmie - to chyba oczywiste, prawda?

    > Technicy LubMANa nie proponują ani
    > nie sugerują ustawiania serwerów slave na lubmanowskich DNSach, jest to za
    > każdym razem decyzja klienta rejestrującego domenę.

    Miało być bez nazwisk i tak pozostanie. Jeden z nich powiedział, że mogę tak
    wpisać i tyle - inicjatywa wyszła z jego strony... może po prostu usuń te
    zapisy, poinformuj Mnie (jako kontakt techniczny) i firmy o tym odrębym
    pismem DLA KAŻDEJ zmienianej domeny i będzie wszystko w porządku.
    Napisz, że usługa jest nieaktualna i w związku z tym proszę o zmianę u
    siebie takiego a takiego wpisu - wtedy problem zniknie... no ale ja też
    chcę na to pisma, a co ;)

    > Fakt, że dla
    > niektórych domen o które poszło nie jesteś nawet kontaktem technicznym
    > może być spowodowany niedopatrzeniem personelu LubMANa z okresu
    > załatwiania spraw "na telefon", ale nie musi. Równie dobrze może chodzić o
    > zmiany w firmach klientów czy opiekunów technicznych tych domen.

    A masz te zmiany potwierdzone pismem? Bo jak nie - to albo jesteście
    niekonsekwentni albo właśnie wymóg nadmiaru pism robi wam bajzel a nie ich
    brak...

    > To jest ostatni list jaki piszę w tej sprawie, już tylko z poczucia
    > obowiązku, ponieważ uważam, że na polipie powienien zostać poza Twoją
    > dezinformacją również ślad stanowiska drugiej strony. Niezależnie od
    > całego tego przedstawienia jakie tu urządziłeś, sprawa domen z listy w
    > niektórych przypadkach wymaga wyjaśnienia. Obawiam się, że nie załatwisz
    > tego inaczej, niż poprzez korespondencję z nami i klientami, jak
    > najbardziej z użyciem papieru, podpisów i pieczątek.
    > Apelujących o niedokarmianie trolla przepraszam, EOT.

    To właśnie najlepiej ukazuje podejście lubmanu do klientów...
    W SŁUSZNEJ sprawie wystąpiłem i tak zostałem potraktowany - no cóż, nie
    używajcie lubmanu, chyba, że musicie mieć tam domene.. no i ta sprawa
    Bobika z siecią w której ma udziały i sam sobie sygnał sprzedaje używając
    nie całkiem własnego sprzętu...

    --
    Krzysztof Antoń