  • Data: 2014-07-20 20:34:30
    Temat: Re: https://historiapojazdu.gov.pl - już działa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-20 13:42, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No i chcesz powiedzieć, że wnioskiem będzie: "urząd chce nas oskubac"
    > zamiast "znowu czegoś niedopracowali"?
    >
    > No i jakie to miałyby być plusy dla urzedu?

    Urząd nic nie chce. Wiem, że to populistyczne, ale
    chodzi tylko o to żeby był serwis dla samego bycia.

    > Natomiast konstruktywnie o samym projekcie - dałoby rade dodac do tego bazy
    > uszkodzen samochodów?

    Konstruktywnie?
    Konstruktywnie to chciałbym mieć serwis gdzie po wpisaniu tylko numeru
    rejestracyjnego
    dostanę podobne dane - może wzbogacone o jakieś przebiegi (może będą
    uzupełniać) czy jak chcesz uszkodzenia. Żeby zdalnie choćby dowiedzieć
    się czegoś o samochodzie.
    W praktyce to jak dwa lata temu szukałem samochodu, to nikt mi nie
    chciał podać VIN
    (ani prywatny właściciel - bo bał się, że ktoś potrzebuje do jakiegoś
    wałka, ani komis w PL,
    ani komis w DE - z różnych powodów) więc de facto i tak będę musiał mieć
    DR, żeby zobaczyć na własne oczy, że to superauto jest np anglikiem czy
    malowanym przystankiem
    czy też stojącym w trawie kilka lat złomem.
    A więc serwis, który do wejścia wymaga trzech poprawnych danych jest do
    dupy - to raz.
    A po drugie napisz może jakie dane obecnie zawiera, których nie ma w
    ksiązce pojazdu,
    którą i tak obejrzę zanim kupię?
    A po trzecie do czego (skoro nie do upewnienia się o historii pojazdu -
    zgodnie z nazwą domeny- przez potencjalnych nabywców) ma być serwis?
    Bo wg mnie jest on po to żeby był, czyli żeby znajomi królika się na nim
    i obok wypasali.