  • 1. Data: 2014-07-18 20:09:26
    Temat: https://historiapojazdu.gov.pl - już działa
    Od: anacron <a...@a...pl>

    j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    --
    anacron

  • 2. Data: 2014-07-18 20:41:57
    Temat: Re: https://historiapojazdu.gov.pl - już działa
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 20:09:26 +0200, anacron napisał(a):

    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    Mój Polonez też jest. Ciekawe informacje - pierwsza rejestracja w Polsce
    1994, pierwszy właściciel w Polsce 2003 :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2014-07-18 21:14:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 20:09:26 +0200 osobnik zwany anacron
    napisał:

    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    od paru tygodni działa

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-07-18 21:20:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 20:09:26 +0200, anacron napisał(a):

    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    Mój Polonez też jest. Ciekawe informacje - pierwsza rejestracja w Polsce
    1994, pierwszy właściciel w Polsce 2003 :P
    No i najnowszy przegląd (z wczoraj) nie jest wpisany. Przegląd brata
    sprzed 2 tygodni (inne auto) takoż.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2014-07-18 21:21:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.07.2014 21:14, masti pisze:

    > od paru tygodni działa

    Być może, jak odkryłem dziś :) W sumie jak się kupuje od handlarza to
    przydatne, ale było bardziej przydatne powinien wystarczyć VIN i data
    rejestracji (moim skromnym zdaniem).

    --
    anacron

  • 6. Data: 2014-07-18 21:30:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** anacron pisze tak:

    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    a ja chciałem sprawdzić sąsiada ale nie znam VIN :(

    https://historiapojazdu.gov.pl/historia-pojazdu-web/
    index.xhtml

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 7. Data: 2014-07-18 21:58:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 20:09, anacron pisze:
    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    I co tam konkretnie się wyświetla? Dla identyfikacji każą wpisać prawie
    wszystko z DR, a jest tam coś ponad te dane z Dowodu?

  • 8. Data: 2014-07-18 23:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Być może, jak odkryłem dziś :) W sumie jak się kupuje od handlarza to
    > przydatne, ale było bardziej przydatne powinien wystarczyć VIN i data
    > rejestracji (moim skromnym zdaniem).

    Zwłaszcza ze niestety po poprzednich numerach rejestracyjnych nie
    wyszukuje.
    Chyba ze miałem pecha?

  • 9. Data: 2014-07-19 00:11:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-18 20:09, anacron pisze:
    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    Co z tego, że są, skoro dane nie za bardzo są.
    Brak danych o przeglądzie sprzed kilku tygodni.
    Błędy dotyczace właścicieli.
    Ogólnie trudno zaufać tym danym.

  • 10. Data: 2014-07-19 03:47:39
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 18 Jul 2014 21:58:21 +0200 Trybun <I...@j...com> napisał:

    >I co tam konkretnie się wyświetla? Dla identyfikacji każą wpisać prawie
    >wszystko z DR, a jest tam coś ponad te dane z Dowodu?

    https://historiapojazdu.gov.pl/historia-pojazdu-web/
    przykladowy-raport.xhtml

    Bo pewnie nie chodzi o to żeby obywatel mógł sobie coś sprawdzić,
    tylko o to żeby urząd/służby mogły rejestrować zapytania o pojazdy,
    razem z IP, browser fingerprintem itp.