  • Data: 2019-05-28 17:18:19
    Temat: Re: huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2019 o 11:12, glumek pisze:
    > jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie
    > bedzie kupowal
    nie wiem czy "przecież". PRzed chwilą patrzyłem, (rzut oka, bez
    zagłębiania się w sprawę) lineage os jest na 4 modele. tylko na 4. Na
    xda jest pecycja o (ułatwienie) odblokowanie bootloadera.
    Jeśli tylko huawei poczuje się lekko zagrożony, to wystarczy ze pomoże
    zrobić alternatywny soft, a społeczność już to zrobi. będzie tak, że
    kupujesz huaweia i możesz jednym kliknięciem zainstalować lineage os i
    drugim zainstalować usługi google albo i nie. poza dyktowaniem,
    rozpoznawaniem mowy, reszta jest... dla większości wygodą, nie czymś
    koniecznym.

    ale czy huawei coś w tym kierunku zrobi? Nie wiem. nie zdziwię się jeśli
    nic, nie zdziwię się jeśli dużo. to mało przewidywalna sytuacja

    ToMasz