  • 1. Data: 2019-05-27 11:12:43
    Temat: huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
    Od: glumek <g...@g...com>

    jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie
    bedzie kupowal

  • 2. Data: 2019-05-27 11:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2019 11:12:43 +0200, glumek napisał(a):
    > jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie
    > bedzie kupowal

    Nie bedzie ?

    Trudno powiedziec ... o szpiegowaniu mowilo sie od dawna, a kupowali.
    Procesory maja wlasne ... prawie, bo chyba ich nie robia.

    Teraz kwestia OS ... przeprosza sie z Trumpem i zaplaca, czy opracuja
    cos wlasnego ?
    Symbian reaktywacja ? Czy Android alternative ?

    W sumie ... przydalby sie jakis trzeci OS ... i czwarty ...

    J.

  • 3. Data: 2019-05-27 11:45:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 11:12, glumek pisze:
    > jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie
    > bedzie kupowal

    Uważam wręcz przeciwnie - "afera" rozejdzie się po kościach. Co nie
    znaczy, że nie liczę na jakieś obniżki w niedługim czasie, bo dęcie
    afery dęciem afery, a straty wizerunkowe są realne.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-05-27 11:54:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2019 11:45:05 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Uważam wręcz przeciwnie - "afera" rozejdzie się po kościach. Co nie

    Tzn dogaja sie i zaplaca ?
    I podobnie umieszcza swojego czlowieka w zarzadzie ?

    > znaczy, że nie liczę na jakieś obniżki w niedługim czasie, bo dęcie
    > afery dęciem afery, a straty wizerunkowe są realne.

    Wizerunek staraja sie obnizyc od dluzszego czasu ... ale grozba
    wstrzymania googla moze byc realna ...

    Swoja droga - moze Google wstrzymac swiadczenie uslug na ich telefony?
    Wyszukiwarka, gmail, mapy, sklep ? ...

    J.

  • 5. Data: 2019-05-27 11:56:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 11:29, J.F. pisze:

> [...]
    > cos wlasnego ?
    > Symbian reaktywacja ? Czy Android alternative ?
    >
    > W sumie ... przydalby sie jakis trzeci OS ... i czwarty ...

    Nie liczył bym na kolejny OS, jest kosztowny i można na tym stracić.
    A ludzie będą się go bali.
    Otworzą własny "sklepik z grami" (w chinach było kiedyś takich kilka)
    i pójdą w darmowego androida.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-05-27 11:57:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 11:54, J.F. pisze:

    > Tzn dogaja sie i zaplaca ?
    > I podobnie umieszcza swojego czlowieka w zarzadzie ?

    Nie wiem, jak to zrobią. Zresztą nawet nie wiem co jest w ogóle do
    zrobienia.

    > Wizerunek staraja sie obnizyc od dluzszego czasu ... ale grozba
    > wstrzymania googla moze byc realna ...
    >
    > Swoja droga - moze Google wstrzymac swiadczenie uslug na ich telefony?
    > Wyszukiwarka, gmail, mapy, sklep ? ...

    Pewnie może. Ale bałbym się tego, jakby nagle miliard Chińczyków wypięło
    się na google i stworzyło swój lepszy system.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-05-27 12:05:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2019 11:57:00 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie wiem, jak to zrobią. Zresztą nawet nie wiem co jest w ogóle do
    > zrobienia.

    Na razie to trzeba przekonac Trumpa. ZTE wie jak :-)

    > Pewnie może. Ale bałbym się tego, jakby nagle miliard Chińczyków wypięło
    > się na google i stworzyło swój lepszy system.

    Mogloby byc niewesolo ... ale Chinczycy nie sa jakos od Googla
    izolowani ?

    Pytanie, czy mogliby go ekspertowac, czy i tu bylyby proby embarga i
    blokowania.

    J.

  • 8. Data: 2019-05-27 12:08:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2019 11:56:39 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie liczył bym na kolejny OS, jest kosztowny i można na tym stracić.
    > A ludzie będą się go bali.

    Ale to jest miliard ludzi ... maja potencjal.

    > Otworzą własny "sklepik z grami" (w chinach było kiedyś takich kilka)
    > i pójdą w darmowego androida.

    Pytanie na ile moga w tego darmowego. Prawa autorskie ciagle googla,
    ewentualnie do nowych wersji.

    Bo ogolnie pewnie w to im graj, jakby zrobili osobna sciezke Androida
    - beda mieli OS pod kontrola, a klientow nie wystrasza :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-05-27 15:33:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 12:08, J.F. pisze:

    > Ale to jest miliard ludzi ... maja potencjal.

    Pisała będzie mniejsza grupa a i tak będzie to bardzo kosztowne.
    Jakby ludzie chcieli potem takiego systemu używać to się zwróci
    ale jak nie zechcą?
    Świetnym przykładem na "nie zechcą" są telefony z linuxem, pasjonaci
    linuxa twierdzą że to świetna i świetlana przyszłość, firmy które
    takie wprowadziły do obiegu już nei istnieją albo nie chcą o
    tej wpadce pamiętać.

    > Pytanie na ile moga w tego darmowego. Prawa autorskie ciagle googla,
    > ewentualnie do nowych wersji.

    Nie wiem na ile mogą ale zawsze mogą napisać na darmowego własną
    nakładkę czy innego lunchera. Tańsze niż własny system.

    > Bo ogolnie pewnie w to im graj, jakby zrobili osobna sciezke Androida
    > - beda mieli OS pod kontrola, a klientow nie wystrasza :-)

    Może wystraszyć brak sklepu play, w tym śmietnisku jednak jest
    cała masa ciekawych i pożytecznych apek.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-05-27 16:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Pisała będzie mniejsza grupa a i tak będzie to bardzo kosztowne.

    Ale o to chodzi - miliard Chinczykow jest w stanie utrzymac np 10 tys
    programistow i nawet tego nie zauwazy :-)

    A z chinskiego punku widzenia ... warto.
    Nie bedzie ich google szpiegowal :-)

> [...]
    >linuxa twierdzą że to świetna i świetlana przyszłość, firmy które
    >takie wprowadziły do obiegu już nei istnieją albo nie chcą o

    Android jest na linuxie :-)

    Zawsze mozna zobaczyc co poszlo wtedy zle, i sprobowac ponownie ...

    >Nie wiem na ile mogą ale zawsze mogą napisać na darmowego własną
    >nakładkę czy innego lunchera. Tańsze niż własny system.

    Tansze, ale jak im potem Google powie "ale, ale - nie wolno wam uzywac
    naszego systemu", to nie bedzie wesolo ... choc miliard Chinczykow to
    tez jest dobry rynek :-)

    >Może wystraszyć brak sklepu play, w tym śmietnisku jednak jest
    >cała masa ciekawych i pożytecznych apek.

    Ale czy bedzie brak sklepu ?

    Poza tym moga Chinczycy sami napisac te pozyteczne apki ... i sami
    sprzedawac reklamy :-)

    J.