  • Data: 2014-11-21 17:19:07
    Temat: Re: i wszystkim po-burakom poszło w pięty
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.11.2014 18:50, platformowe głupki wrote:

    > taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? że niby jakie, jakie masz książki o
    > przetwornicach impulsowych? te co zalecał Roman M.?

    Nie, o przetwornicach akurat nie mam, bo nie zajmuje się tym na co
    dzień. Ostatnio popełniłem jedną z pomocą Romana, kilkunastu pdfów
    znalezionych w sieci i wiedzy, którą przyswoiłem jeszcze na studiach. No
    ale co to ma do sprzętu hi-end audio?
    Z Twojego ulubionego wydawnictwa mam np. taką książkę:
    http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?productID=188874
    1016 stron

    Jakub Rakus