  • 1. Data: 2014-11-20 16:18:51
    Temat: i wszystkim po-burakom poszło w pięty
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?ukey=product&pro
    ductID=234520

  • 2. Data: 2014-11-20 16:19:11
    Temat: Re: i wszystkim po-burakom poszło w pięty
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    500 stron!

  • 3. Data: 2014-11-20 18:38:45
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 20.11.2014 16:19, platformowe głupki wrote:
    > 500 stron!

    No i? Ja mam książki na tematy elektroniczne co mają po 1000 stron.
    Konkretów, nie bzdur.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-11-20 18:50:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > No i? Ja mam książki na tematy elektroniczne co mają po 1000 stron.
    > Konkretów, nie bzdur.

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? że niby jakie, jakie masz książki o
    przetwornicach impulsowych? te co zalecał Roman M.?

  • 5. Data: 2014-11-20 19:20:12
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 20.11.2014 o 16:18, platformowe głupki pisze:
    > http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?ukey=product&pro
    ductID=234520

    Retoryczne: przeczytałeś chociaż spis treści i wstęp sugerujący, że to
    pozycja o hi-end audio (udowadnialnym pomiarowo) a nie o audiovoodoo w
    rodzaju kierunkowych kabli zasilających i sygnałowych?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 6. Data: 2014-11-20 19:30:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy... sugerujesz, że nie czytałem?

  • 7. Data: 2014-11-20 19:38:00
    Od: Mario <m...@...pl>

    > http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?ukey=product&pro
    ductID=234520

    Przecież nie lubisz książek z BTC.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2014-11-20 20:00:46
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-11-20 19:30, platformowe głupki pisze:
    > znaczy... sugerujesz, że nie czytałem?

    to przeciez oczywiste
    nic nie trzeba sugerowac

  • 9. Data: 2014-11-21 00:05:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Thursday, November 20, 2014, 6:50:15 PM, you wrote:

    > taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? że niby jakie, jakie masz książki o
    > przetwornicach impulsowych? te co zalecał Roman M.?

    Lolek, znów ci się nudzi? To poczytaj sobie:

    Zacznij od Switching Power Supplies A to Z - Sanjaya Maniktala - 503
    strony nie licząc przedmowy i spisu treści.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-11-21 00:25:42
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Przecież on tylko numerację stron zrozumie (albo i nie).