eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowego › Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
  • Data: 2006-08-13 20:05:30
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
    <t...@n...ma.pl> napisał:

    > W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    > płacącym większą kasę ...

    stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
    obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą

    od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
    się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
    zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
    z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
    świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
    numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.

    W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
    wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
    co robią to przepraszać za swój analfabetyzm

    parodia,tragedia,dno i wodorosty





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: