eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowego › Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
  • Data: 2006-08-13 20:44:41
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cq0vd2985ov4srvvip5r3usfdoo70cd3aa@4ax.com...
    > Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
    > <t...@n...ma.pl> napisał:
    >
    >> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    >> płacącym większą kasę ...
    >
    > stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
    > obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
    >
    > od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
    > się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
    > zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
    > z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
    > świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
    > numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.
    >
    > W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
    > wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
    > co robią to przepraszać za swój analfabetyzm
    >
    Tpsa sama przyznaje nieoficjalnie ze pracuje tylko 3 dni w tygodniu bo
    2 dni nie dzala zawsze ktorys z systemow :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: