  • 1. Data: 2010-04-07 00:15:36
    Temat: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Tak jak się niektórzy domyślali po prezentacji i liście możliwości nowego
    iPada
    jest to tylko płytka iPod-touch plus dwie duże baterie i większy ekran, nic
    więcej:
    http://www.downloadsquad.com/2010/04/06/reverse-engi
    neering-confirms-apple-ipad-is-a-really-big-ipod-to/

  • 2. Data: 2010-04-07 23:25:41
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-07 02:15, Pszemol pisze:

> [...]
    > nic więcej:
    > http://www.downloadsquad.com/2010/04/06/reverse-engi
    neering-confirms-apple-ipad-is-a-really-big-ipod-to/

    Tak, to było wiadomo już wcześniej.
    I to właśnie stanowi o przewadze iPada nad rozwiązaniami konkurencji
    (BTW: przez pierwsze 2 dni sprzedano 700K iPadów). Zamiast silić się na
    dedykowany system, ew. próbować na siłę przystosowywać system z dużych
    komputerów (patrz HP Slate i jego nakładka na Windows 7) - Apple po
    prostu umożliwił odpalanie na iPadzie prawie wszystkich aplikacji
    napisanych dla iPhone/iPod Touch. I dokładnie - iPad to taki po prostu
    iPod Touch z porządnym prawie 10" ekranem. Wersja 3G będzie miała
    dodatkowo odbiornik GPS i to będzie dopiero full wypas. Wyobraź sobie
    takiego iPada na przyczłapce do szyby jako nawigacja w samochodzie. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-04-08 03:44:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    neering-confirms-apple-ipad-is-a-really-big-ipod-to/

    > Tak, to było wiadomo już wcześniej.
    > I to właśnie stanowi o przewadze iPada nad rozwiązaniami konkurencji (BTW:
    > przez pierwsze 2 dni sprzedano 700K iPadów).

    To, ze coś się sprzedaje nie znaczy od razu że ma to racjonalny sens...

> [...]
    > to taki po prostu iPod Touch z porządnym prawie 10" ekranem. Wersja 3G
    > będzie miała dodatkowo odbiornik GPS i to będzie dopiero full wypas.

    Full wypas??? Bez multitaskingu ani flasha?? To jest full wypas?
    I przyłożysz to do ucha do wygodnej rozmowy telefonicznej?
    Chyba żartujesz...

    > Wyobraź sobie takiego iPada na przyczłapce do szyby jako nawigacja w
    > samochodzie. :)

    Wyobrażam sobie - tragedia...

  • 4. Data: 2010-04-08 07:13:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Thursday, April 8, 2010, 1:25:41 AM, you wrote:

> [...]
    > dodatkowo odbiornik GPS i to będzie dopiero full wypas. Wyobraź sobie
    > takiego iPada na przyczłapce do szyby jako nawigacja w samochodzie. :)

    Czyżby wreszcie zastosowanie dla iPodpaski?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-04-08 08:12:53
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

> [...]
    > ekranem. Wersja 3G będzie miała dodatkowo odbiornik GPS i to będzie
    > dopiero full wypas. Wyobraź sobie takiego iPada na przyczłapce do szyby

    Etam, od razu do szyby? Można wbudować:
    http://www.youtube.com/watch?v=rSnIXfoSU6I

    Powiem, ze nie przepadam za iPhonami (i pokrewnymi urządzeniami), to to
    rozwianie w samochodzie bardzo mi się nawet podoba :)

    Qwinto

  • 6. Data: 2010-04-08 11:53:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Wyobraź sobie takiego iPada na przyczłapce do szyby jako nawigacja
    > w samochodzie. :)

    Dobrych kilka lat temu widziałem diwajs podobnej wielkości użyty
    w takiej roli. U japońskich taksiarzy.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2010-04-08 12:30:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qwinto" <q...@g...pl> wrote in message news:hpk36b$q48$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Powiem, ze nie przepadam za iPhonami (i pokrewnymi urządzeniami), to to
    > rozwianie w samochodzie bardzo mi się nawet podoba :)

    A ten ktoś zastanowił się nad temperaturami panującymi w kabinie
    samochodu? Bo ten iPad to jest do użytku domowego a nie na mrozie
    czy upałach... Temperatura w kabinie w lecie dochodzi bardzo wysoko.

  • 8. Data: 2010-04-08 19:01:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Powiem, ze nie przepadam za iPhonami (i pokrewnymi urządzeniami), to to
    > rozwianie w samochodzie bardzo mi się nawet podoba :)

    Uhm, mozna se w czasie jazdy posurfowac jakby bylo nudno.

  • 9. Data: 2010-04-08 19:06:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > Wyobraź sobie
    > takiego iPada na przyczłapce do szyby jako nawigacja w samochodzie. :)

    Najważniejsze jest żeby Jobs najpierw to sobie wyobraził. Bez tego nie
    wpuści aplikacji do AppStore.

  • 10. Data: 2010-04-08 19:21:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-08 05:44, Pszemol pisze:

    > To, ze coś się sprzedaje nie znaczy od razu że ma to racjonalny sens...

    Racja. Szczególnie w Stanach. ;)

    > Full wypas??? Bez multitaskingu ani flasha?? To jest full wypas?
    > I przyłożysz to do ucha do wygodnej rozmowy telefonicznej?

    Ale po co przez to w ogóle rozmawiać? Nie masz w kieszeni normalnego
    iPhona? Moduł 3G przyda się oczywiście do korzystania z Internetu w
    miejscach, gdzie nie masz dostępu przez WiFi.

    A co do multitaskingu - w iPadach będzie (i Phonach 3GS też!), dzisiaj
    była konferencja o nowym SDK:
    http://www.engadget.com/2010/04/08/multitasking-come
    s-to-iphone-os-4-0/

    Natomiast Flash? Niektóre strony potrafią zamulić nawet całkiem szybki
    komputer stacjonarny - więc pewnie na powszechne wsparcie w urządzeniach
    przenośnych sobie poczekamy i tak. Jakoś wiele serwisów może się obyć i
    bez Flasha (np. na iPhonach/iPadach działa YouTube, który na dużym
    komputerze wymagał Flasha a tu jakoś nie musi).

    Tak że pozostaje zakasać rękawy, ściągnąć SDK i zacząć pisać pod
    iSystem. Możliwości zarobku widzę jeszcze przez conajmniej kilka
    najbliższych lat.

    > Wyobrażam sobie - tragedia...

    :-D

    --