    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone :)
    Date: Thu, 9 Jul 2015 01:18:30 +0200

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mn65u5$qng$1@dont-email.me
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Może żaden problem dać dodatkowe zabezpieczenie ale
    > nie robi się tego bo nie ma takiej potrzeby, bo wypadki
    > takie o których słyszysz zdarzają się wyjątkowo rzadko,
    > w pojedynczych sztukach na dziesiątki milionów sprzedanych
    > urządzeń...

    Chyba się mylisz...
    "iPhone 6 Plus wybuchł podczas ładowania
    Złośliwi powiedzą, że to kolejny dowód na to, że technologia dybie na życie
    człowieka. Zazwyczaj za tego typu wypadki odpowiada jednak sam użytkownik, który nie
    stosuje się do zaleceń producenta używając nieoryginalnych baterii czy ładowarek. Tym
    razem jednak było inaczej.
    Mieszkanka Hongkongu jak zwykle kładąc się spać zostawiła swojego iPhone 6 Plus na
    szafce przy łóżku, gdzie miał podładować się przez noc. Siedem godzin później, ze snu
    wybudził ją odgłos eksplozji - smartfon stanął w płomieniach. Kobieta szybo ugasiła
    pożar za pomocą poduszki i nie odniosła żadnych obrażeń.
    Tu należałoby przypuszczać, że winę ponosi nieoryginalna ładowarka lub bateria,
    jednak kobieta twierdzi, że używała wyłącznie sprzętu Apple'a. Z tego powodu będzie
    domagała się odszkodowania od producenta.
    To już kolejny przypadek w tym roku, gdzie iPhone mógł doprowadzić lub doprowadził do
    tragedii. Wcześniej pisaliśmy o iPhone'ie 6, który wybuchł jak granat podczas
    rozmowy, iPhone'ie 5C, który wybuchł w kieszeni spodni i iPhonie 5S, który poparzył
    nastolatka.

    Zobacz więcej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/07/ipho
    ne-6-plus-wybuchl-podczas-ladowania#ixzz3fLQ1BkbJ"

    Wiele informacji zwyczajnie nie dociera do mediów a wypadków jest sporo. Masz
    następny wyżej :)

    Co do zalania, nie jeden stracił telefon w ten sposób a to, że jest trend w robienu
    wodoodpornych telefonów to ściema? :)

    > Wyprodukowałeś kiedyś seryjnie jakiś smartfon?

    Nocoty. Zniszczyli by mnie od razu...a mój smartfon byłby najlepszy i najtańszy :)

    > Masz prawo do własnej opinii... Ale smartfone to nie tylko elektronika.

    Poważnie? :D

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))