  • 1. Data: 2015-06-26 00:55:21
    Temat: iPhone :)
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Niebieski ekran śmierci w iPhone'ach z T-Mobile
    Już dwa lata temu użytkownicy iPhone'ów, którzy posiadali działającą w tle aplikację
    iWorks skarżyli się na niebieski ekran śmierci. Tym razem jednak przyczyna problemu
    jest nieznana i dotyka więcej urządzeń.
    Zobacz więcej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/06/nieb
    ieski-ekran-smierci-w-iphoneach-z-t-mobile#ixzz3e7Jx
    9plH
    Ciekawe co na to Pszemol :)

    Ale mam też GRANAT, zaczepny:
    iPhone 6 wybuchł niczym granat
    Wydarzyło się w Indiach: Kishan Yadav cieszył się swoim nowym iPhone'm, którego nabył
    zaledwie dwa dni wcześniej. Wybrał szarą wersję z pamięcią o pojemności 64 GB, za
    którą zapłacił równowartość około 3500 złotych. Aż tu nagle...
    Szczęście w nieszczęściu, że kiedy doszło do niespodziewanego wybuchu, Yadav
    rozmawiał przez swój telefon w trybie głośnomówiącym, ponieważ jechał samochodem na
    spotkanie. Pierwszym niepokojącym sygnałem, który zauważył, były iskry, które zaczęły
    wydobywać się z obudowy iPhone'a, a kiedy go dotknął, okazało się, że jest on bardzo
    gorący. Nie namyślając się długo, otworzył okno i wyrzucił telefon na zewnątrz.
    iPhone 6 - niczym granat - wybuchł w momencie kontaktu z podłożem.

    Ciekawy jest też dalszy ciąg tej historii. Właściciel oczywiście zatrzymał samochód i
    poczekał, aż jego telefon wypali się i ostygnie, a następnie zaniósł go do sklepu, w
    którym go kupił. Tam przekierowano go do serwisu firmy Apple gdzie... nie chciano
    zarejestrować jego skargi. Mało tego, pracownik serwisu nie chciał oddać telefonu
    właścicielowi do czasu, aż otrzyma odpowiednie instrukcje ze strony firmy Apple.
    Kishan Yadav zdenerwował się tym tak bardzo, że złożył na policji odpowiednie
    zawiadomienie.

    Zobacz więcej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/06/ipho
    ne-6-wybuchl-w-indiach-niczym-granat#ixzz3e7L4mhkO

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 2. Data: 2015-06-27 17:53:38
    Temat: Re: iPhone :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
> [...]
    > Zobacz więcej:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/06/nieb
    ieski-ekran-smierci-w-iphoneach-z-t-mobile#ixzz3e7Jx

    No ale co chcialbyś wiedzieć? Wszystko już napisali...
    Jeśli pomaga reset telefonu to znaczy że nie jest to problem
    z hardware tylko z software: T-Mobile pewnie coś nakombinował
    przy aplikacjach do szpiegowania swoich użytkowników...

    > Ale mam też GRANAT, zaczepny:
    > iPhone 6 wybuchł niczym granat

    Jak zamoczyłem swój iPhone5 słonoą wodą z akwarium morskiego
    to też zrobił się gorący - sporo energii jest zmagazynowane w tych
    bateriach litowojonowych.

  • 3. Data: 2015-07-01 02:09:39
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mmmgrc$nop$1@dont-email.me
    [...]
    > Jak zamoczyłem swój iPhone5 słonoą wodą z akwarium morskiego
    > to też zrobił się gorący - sporo energii jest zmagazynowane w tych
    > bateriach litowojonowych.

    Tyle że ten z linka nie...zamoczył, przynajmniej iPhone :)

    Na dodatek, nie wiedzieć czemu...iPhone nie posiada odcięcia źródła energii w
    przypadku zbyt dużego poboru z baterii (bezpiecznik) czy sama bateria ma moc
    samowybuchu? Future? :) Może ten z Indii, kupił model przeznaczony dla ISIS? :)

  • 4. Data: 2015-07-03 05:39:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mmmgrc$nop$1@dont-email.me
    > [...]
    >
    > Tyle że ten z linka nie...zamoczył, przynajmniej iPhone :)

    Nie wygląda aby zamoczył, fakt.

> [...]
    > energii w przypadku zbyt dużego poboru z baterii (bezpiecznik) czy sama
    > bateria ma moc samowybuchu? Future? :) Może ten z Indii, kupił model

    Woda słona może utrudniać takie zabezpieczenia, bo całkiem nieźle przewodzi
    prąd.

  • 5. Data: 2015-07-03 12:05:22
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-07-03 o 05:39, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Nie wygląda aby zamoczył, fakt.

    > Woda słona może utrudniać takie zabezpieczenia, bo całkiem nieźle
    > przewodzi prąd.

    Jaki problem dać zabezpieczenie dodatkowe przed zamoczeniem? (odcięcie
    baterii) Nawet stare TV miały czujniki wilgotnosci :)

    Dziwię się ale niespecjalnie, że producenci dotąd nie zastosowali
    prostego układu...no ale tutaj nie chodzi o ochronę kasy użytkownika.
    Użytkownik ma moczyć sprzęt w wodzie i kupować nowy :]

    Heh, w elektronice powinienes być bystrzejszy :>

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 6. Data: 2015-07-03 16:25:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jaki problem dać zabezpieczenie dodatkowe przed zamoczeniem?
    > (odcięcie baterii) Nawet stare TV miały czujniki wilgotnosci :)

    Może żaden problem dać dodatkowe zabezpieczenie ale
    nie robi się tego bo nie ma takiej potrzeby, bo wypadki
    takie o których słyszysz zdarzają się wyjątkowo rzadko,
    w pojedynczych sztukach na dziesiątki milionów sprzedanych
    urządzeń...

    > Dziwię się ale niespecjalnie, że producenci dotąd nie zastosowali prostego
    > układu...no ale tutaj nie chodzi o ochronę kasy użytkownika. Użytkownik ma
    > moczyć sprzęt w wodzie i kupować nowy :]

    Wyprodukowałeś kiedyś seryjnie jakiś smartfon?

    > Heh, w elektronice powinienes być bystrzejszy :>

    Masz prawo do własnej opinii... Ale smartfone to nie tylko elektronika.

  • 7. Data: 2015-07-09 01:18:30
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mn65u5$qng$1@dont-email.me
> [...]
    > takie o których słyszysz zdarzają się wyjątkowo rzadko,
    > w pojedynczych sztukach na dziesiątki milionów sprzedanych

    Chyba się mylisz...
    "iPhone 6 Plus wybuchł podczas ładowania
    Złośliwi powiedzą, że to kolejny dowód na to, że technologia dybie na życie
    człowieka. Zazwyczaj za tego typu wypadki odpowiada jednak sam użytkownik, który nie
    stosuje się do zaleceń producenta używając nieoryginalnych baterii czy ładowarek. Tym
    razem jednak było inaczej.
    Mieszkanka Hongkongu jak zwykle kładąc się spać zostawiła swojego iPhone 6 Plus na
    szafce przy łóżku, gdzie miał podładować się przez noc. Siedem godzin później, ze snu
    wybudził ją odgłos eksplozji - smartfon stanął w płomieniach. Kobieta szybo ugasiła
    pożar za pomocą poduszki i nie odniosła żadnych obrażeń.
    Tu należałoby przypuszczać, że winę ponosi nieoryginalna ładowarka lub bateria,
    jednak kobieta twierdzi, że używała wyłącznie sprzętu Apple'a. Z tego powodu będzie
    domagała się odszkodowania od producenta.
    To już kolejny przypadek w tym roku, gdzie iPhone mógł doprowadzić lub doprowadził do
    tragedii. Wcześniej pisaliśmy o iPhone'ie 6, który wybuchł jak granat podczas
    rozmowy, iPhone'ie 5C, który wybuchł w kieszeni spodni i iPhonie 5S, który poparzył
    nastolatka.

    Zobacz więcej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/07/ipho
    ne-6-plus-wybuchl-podczas-ladowania#ixzz3fLQ1BkbJ"

    Wiele informacji zwyczajnie nie dociera do mediów a wypadków jest sporo. Masz
    następny wyżej :)

    Co do zalania, nie jeden stracił telefon w ten sposób a to, że jest trend w robienu
    wodoodpornych telefonów to ściema? :)

    > Wyprodukowałeś kiedyś seryjnie jakiś smartfon?

    Nocoty. Zniszczyli by mnie od razu...a mój smartfon byłby najlepszy i najtańszy :)

    > Masz prawo do własnej opinii... Ale smartfone to nie tylko elektronika.

    Poważnie? :D

  • 8. Data: 2015-07-10 00:14:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Zobacz więcej:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/07/ipho
    ne-6-plus-wybuchl-podczas-ladowania#ixzz3fLQ1BkbJ"

    No ale w czym się mylę pisząc że sa to pojedyncze przypadki?
    Pokazałeś właśnie takie. Apple sprzedaje MILIONY sztuk iPhone.
    Gdyby przypadki zapalenia się były masowe to słyszałbyś
    o nich codziennie a nie raz na rok-dwa.

    > Wiele informacji zwyczajnie nie dociera do mediów a wypadków jest sporo.
    > Masz następny wyżej :)

    Skąd teza że nie dociera? Robiłeś jakieś dochodzenie w tej sprawie?
    Czy może zwyczajnie zgadujesz?

    > Co do zalania, nie jeden stracił telefon w ten sposób a to, że jest trend
    > w robienu wodoodpornych telefonów to ściema? :)

    Jest taki trend?? Nie zauważyłem... Pojawiają się od czasu do czasu takie
    słuchawki, owszem, ale żeby jakiś trend?

    >>> układu...no ale tutaj nie chodzi o ochronę kasy użytkownika. Użytkownik
    >
    > Nocoty. Zniszczyli by mnie od razu...a mój smartfon byłby najlepszy i
    > najtańszy :)

    > Poważnie? :D

    Bo widzisz - z elektroniką masową i jej produkcją masz niewiele
    wspólnego ale krytyka i ulepszanie idzie Ci wyśmienicie :-))
    Takich "speców" jak Ty to jest cała Polska. I to w każdym temacie.

  • 9. Data: 2015-07-23 01:10:16
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mnmu26$l4n$2@dont-email.me
    [...]

    www.ognik.com/)))).jpg

    > Takich "speców" jak Ty to jest cała Polska. I to w każdym temacie.

    Jestem KONSUMENTEM to mam wymagania. To JA płacę za produkt i ma taką świadomość.
    Polska to zupełnie inny rynek niż zniedołężniałe USA. Nie kupuję byle gówna, bo
    REKLAMA mi nakazuje czy trend. Kieruję się użytecznością i ceną. Nigdy nie kupię
    ograniczonego srzętu za duże pieniądze, kiedy mam dostęp do mniej ograniczonych i
    tańszych. Owszem, są pewne rozwiązania, które zmuszają mnie do zakupu...ale mam
    świadomość że ciągle się ten rynek rozwija. Obecnie zmieniłem sprzęt na Galaxy S5 +
    GearS (update). Zupełnie inna cena niż Ajfon+Srajfon i do tego wodoodporne :) Jak
    chcesz to pytaj, jak to działa. Dla mnie obecnie rewelka.

  • 10. Data: 2015-07-24 03:11:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mnmu26$l4n$2@dont-email.me
    > [...]
    >
    > www.ognik.com/)))).jpg

    Bardzo ładnie.

    > Jestem KONSUMENTEM to mam wymagania.
    > To JA płacę za produkt i ma taką świadomość.

    No ale Ty nie o wymaganiach tylko o tym jak się dziwisz że
    producenci nie zastosowali "prostego" rozwiązania na to czy
    tamto... To jest krytyka metod obranych przez producentów.

    > Polska to zupełnie inny rynek niż zniedołężniałe USA.
    > Nie kupuję byle gówna, bo REKLAMA mi nakazuje czy
    > trend. Kieruję się użytecznością i ceną.

    Tłumaczenie: jestem biedny, nie stać mnie na zabawki
    kupowane wedle upodobania, wszystko muszę sobie
    racjonalizować i uzasadniać :-))

> [...]
    > pieniądze, kiedy mam dostęp do mniej ograniczonych
    > i tańszych. Owszem, są pewne rozwiązania, które
    > zmuszają mnie do zakupu...ale mam świadomość że

    Jasne... Rozwija się, choć ciut wolniej niż 5-8 lat temu.

    > Obecnie zmieniłem sprzęt
    > na Galaxy S5 + GearS (update). Zupełnie inna cena niż
    > Ajfon+Srajfon i do tego wodoodporne :) Jak chcesz
    > to pytaj, jak to działa. Dla mnie obecnie rewelka.

    Mnie nie interesuje jak to działa, zwłaszcza że Ty nie wiesz
    jak to działa... A co do ceny zupełnie innej - ceny są
    bardzo podobne: $570 S5 i $649 za iP6. Te 10% ceny
    jest dla Ciebie decydującym kryterium przy wyborze?
    http://www.trustedreviews.com/opinions/iphone-6-vs-g
    alaxy-s5