    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone :)
    Date: Thu, 9 Jul 2015 17:14:13 -0500

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mnkb63$c3f$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > płomieniach. Kobieta szybo ugasiła pożar za pomocą poduszki i nie odniosła
    > żadnych obrażeń.
    > Tu należałoby przypuszczać, że winę ponosi nieoryginalna ładowarka lub
    > bateria, jednak kobieta twierdzi, że używała wyłącznie sprzętu Apple'a. Z
    > tego powodu będzie domagała się odszkodowania od producenta.
    > To już kolejny przypadek w tym roku, gdzie iPhone mógł doprowadzić lub
    > doprowadził do tragedii. Wcześniej pisaliśmy o iPhone'ie 6, który wybuchł
    > jak granat podczas rozmowy, iPhone'ie 5C, który wybuchł w kieszeni spodni
    > i iPhonie 5S, który poparzył nastolatka.

    ne-6-plus-wybuchl-podczas-ladowania#ixzz3fLQ1BkbJ"

    No ale w czym się mylę pisząc że sa to pojedyncze przypadki?
    Pokazałeś właśnie takie. Apple sprzedaje MILIONY sztuk iPhone.
    Gdyby przypadki zapalenia się były masowe to słyszałbyś
    o nich codziennie a nie raz na rok-dwa.

    > Wiele informacji zwyczajnie nie dociera do mediów a wypadków jest sporo.
    > Masz następny wyżej :)

    Skąd teza że nie dociera? Robiłeś jakieś dochodzenie w tej sprawie?
    Czy może zwyczajnie zgadujesz?

    > Co do zalania, nie jeden stracił telefon w ten sposób a to, że jest trend
    > w robienu wodoodpornych telefonów to ściema? :)

    Jest taki trend?? Nie zauważyłem... Pojawiają się od czasu do czasu takie
    słuchawki, owszem, ale żeby jakiś trend?

    >>> układu...no ale tutaj nie chodzi o ochronę kasy użytkownika. Użytkownik
    >
    > Nocoty. Zniszczyli by mnie od razu...a mój smartfon byłby najlepszy i
    > najtańszy :)

    > Poważnie? :D

    Bo widzisz - z elektroniką masową i jej produkcją masz niewiele
    wspólnego ale krytyka i ulepszanie idzie Ci wyśmienicie :-))
    Takich "speców" jak Ty to jest cała Polska. I to w każdym temacie.