    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone :)
    Date: Thu, 23 Jul 2015 01:10:16 +0200

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mnmu26$l4n$2@dont-email.me
    [...]

    www.ognik.com/)))).jpg

    > Takich "speców" jak Ty to jest cała Polska. I to w każdym temacie.

    Jestem KONSUMENTEM to mam wymagania. To JA płacę za produkt i ma taką świadomość.
    Polska to zupełnie inny rynek niż zniedołężniałe USA. Nie kupuję byle gówna, bo
    REKLAMA mi nakazuje czy trend. Kieruję się użytecznością i ceną. Nigdy nie kupię
    ograniczonego srzętu za duże pieniądze, kiedy mam dostęp do mniej ograniczonych i
    tańszych. Owszem, są pewne rozwiązania, które zmuszają mnie do zakupu...ale mam
    świadomość że ciągle się ten rynek rozwija. Obecnie zmieniłem sprzęt na Galaxy S5 +
    GearS (update). Zupełnie inna cena niż Ajfon+Srajfon i do tego wodoodporne :) Jak
    chcesz to pytaj, jak to działa. Dla mnie obecnie rewelka.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))