    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone :)
    Date: Tue, 28 Jul 2015 00:11:22 +0200

    "kosmos" wydumał(a) w wiadomości ID news:mp59al$rn7$1@node2.news.atman.pl
    > Range Rovera w konfiguracji ok. 1 mln zł. I bym wszystkim mówił, że jak
    > ktoś takiego auta nie kupuje, to pewnie go po prostu nie stać ;-)
    > No ja to widzę trochę inaczej - nie dość, że wodoodporne, to jeszcze na
    > dodatek tańsze...
    > Ale nie ma co bić piany - Ty (i nie tylko) uważasz, że iPhone jest wart
    > kwoty której żąda Apple. Ja (i nie tylko) uważam, że nie jest tego wart.

    Oczywiście. Tutaj całe stado OGRANICZEŃ iPhone vs Samsung z powodu APLIKACJI i
    wykorzystania. Pomijam już funkcje stricte sprzętowe. Po co mi CEGŁA, która nie pływa
    i wybucha?

    > Teraz się trochę pozmieniało (są nowe modele w ofercie Apple) ale kiedyś
    > wyjątkowo drażniło mnie zachwycanie się iPhone 4/4S, z ich
    > mikroskopijnymi (jak dla moich przyzwyczajeń) ekranami. I co z tego, że
    > są fajne ikonki i aplikacje, jak nie mogę z tego komfortowo korzystać?

    Europa niestety coraz bardziej odstaje od USA, co widać nawet na poziomie samochodów.
    Srednio europejski samochód ma wagę mniejszą niż amerykanin :)
    http://s.likes-media.com/img/a8aa58c814e2a3873ce7bcc
    f9401fbff.600x.jpg :)
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))