  • Data: 2014-09-22 04:08:10
    Temat: Re: iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "A.L." m...@4...com

    > Moj kuzynek dostal ode mnie z okazji graduacji
    > Samsung Galaxy czy jakos tak, Taki chcial.

    Kupiłem najtańszy tablet -- firmy Overmax.

    > Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl
    > na kafelkowa podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek
    > sie odlupal. Na szczescie bylo ubezpieczenie.

    Mam kłopoty -- zszargane nerwy. ;) Od czasu do czasu
    coś z prawej ręki mi wymyka się, choć ręka raportuje,
    że jest OK! Ręka mówi, że trzyma, uszy mówią, że -- BRZDĘK!

    W miejscu, w które spadł (z wysokości około połówki metra)
    tablet jest dziura w terakocie -- ale nie znalazłem odprysku
    terakoty, więc być może to jakaś stara dziura, choć IMO znałem
    wszystkie uszkodzenia płytek w mieszkaniu.

    A tablet? Na oko było OK, ale po jakimś czasie okazało
    się, że przyciski regulujące głośność (i ciszność?) były
    zablokowane -- lekkie ruszenie na boki odblokowało je. Do
    dziś tablet nie wykazuje niczego niepokojącego, jeśli nie
    liczyć niechlujnie zmontowanej obudowy -- w szpary pomiędzy
    ekran i plastyk można wkładać kartonowe kartki.

    W miejscu ,,kontaktu'' tabletu z terakotą jest (czy raczej
    było tuż po upadku -- teraz zatarło się) lekkie otarcie.

    Tablet waży chyba około 650 gramów.
    Mieści się (z trudem, ale jednak) do bocznych kieszeni
    kurtki, ale jest ciężki, a kieszenie (nylonowej kurtki)
    są raczej delikatne.

    > Samsungi to jednak kosmiczna tandeta...

    Overmax jest ciemny jak tabako w rogu. ;)
    Na maksa (filmy, WiFi, GPS) trzyma około 7 godzin.
    (nigdy tyle nie oglądałem, ale tak wynika
    z trzygodzinnych obliczeń)

    Ale Samsung Galaxy Ace wypadł mi na terakotę w Auchan, gdy...
    mierzyłem ,,pokrowce''. Miejsce uderzenia było widoczne wyraźnie,
    ale telefon nie ucierpiał na swej użyteczności/funkcjonalności.

    Monster spadł z kierownicy roweru i został rozjechany kołem (ja
    siedziałem na siodełku a rower najtańszy, czyli ciężki, zatem
    nacisk był spory) po tym, jak odpadł klapka zabezpieczająca
    akumulator. Ekran Monstera (rzekomo odpornego na zadrapania)
    nosi liczne ślady (trudno jednak zgadnąć, które rysy powstały
    tamtego dnia, gdy Monster spadał z kierownicy) a akumulator
    ma liczne wgnioty, ale na użyteczności/funkcjonalności ani
    telefon nie ucierpiał, ani akumulator.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'