  • 1. Data: 2014-09-20 23:54:14
    Temat: iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    http://gizmodo.com/first-iphone-6-buyer-does-an-acci
    dental-drop-test-on-tv-1636671965

    First iPhone 6 Buyer Does an Accidental Drop-Test on Live TV

    Wiadomosc powtarzaja wszystkie swiatowe media...

    A.L.

  • 2. Data: 2014-09-21 00:13:52
    Temat: Re: iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > Wiadomosc powtarzaja wszystkie swiatowe media...

    Czyz to nie jest smutne? Dobrze ze dzis TV nie wlaczalem.

  • 3. Data: 2014-09-21 00:19:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 20 Sep 2014 17:13:52 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message
    >
    >Czyz to nie jest smutne? Dobrze ze dzis TV nie wlaczalem.

    Moj kuzynek dostal ode mnie z okazji graduacji Samsung Galaxy czy
    jakos tak, Taki chcial.

    Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl na kafelkowa
    podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek sie odlupal. Na szczescie
    bylo ubezpieczenie.

    Samsungi to jednak kosmiczna tandeta...

    A.L.

  • 4. Data: 2014-09-21 01:23:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m...@4...com>,
    A.L. <a...@a...com> wrote:

> [...]
    >
    > Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl na kafelkowa
    > podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek sie odlupal. Na szczescie

    A gdzie filmik?
    --
    TA

  • 5. Data: 2014-09-21 01:45:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

> [...]
    >
    > Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl na kafelkowa
    > podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek sie odlupal. Na szczescie

    A które to Galaxy było? Bo jest ich jak mrówków...

  • 6. Data: 2014-09-21 02:23:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 20 Sep 2014 23:45:30 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >A które to Galaxy było? Bo jest ich jak mrówków...

    Ze 3 lata temu. Nei pamietam jaki to model

    A.L.

  • 7. Data: 2014-09-21 02:27:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Ze 3 lata temu. Nei pamietam jaki to model

    To pewnie SGS3 albo jeszcze SGS2.

  • 8. Data: 2014-09-21 08:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

> [...]
    >
    > Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl na kafelkowa
    > podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek sie odlupal. Na szczescie

    Mój samsung galaxy s plus spadł mi około 75 razy.
    Pierwszy raz po jakis trzech dniach uzywania zleciał z około poltora metra
    na chodnik.
    Jest odrapany, klapka zamykająca jest lekko ułamana na rogu ale tak poza
    tym - nic mu sie nie stało.
    Wiec pod tym względem jest całkiem ok.

  • 9. Data: 2014-09-21 12:13:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-21 o 02:27, Pszemol pisze:

    > To pewnie SGS3 albo jeszcze SGS2.

    Albo Spica... Mało danych

  • 10. Data: 2014-09-21 13:40:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > na chodnik.
    > Jest odrapany, klapka zamykająca jest lekko ułamana na rogu ale tak poza

    Telefon moze i ok.
    Ale chyba z toba jest cos nie tak.
    Cierpisz na chorobe sw. Wita?
    --