  • Data: 2019-06-01 14:48:19
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message
    news:qchtaq$9ei$2@dont-email.me...

    > Są markowe zamienniki.
    > Chociażby Green Cell, a nie jakąś "chińską" podróbkę z logo Apple.

    Te, które ja kupowałem na eBay nie były "markowe"
    ale nie miały też logo Apple. Swoją drogą te wydłubane
    z iPhone, stare, też chyba nie miały logo Apple...
    Muszę sprawdzić jak znajdę jeszcze starą w szpargałowni.

    > Jak kupujesz podróbkę oryginału to pewnie niczym.

    No właśnie. A firma Green Cell ma fabrykę ogniw litowych?
    Swoje ogniwa ładuje? Czy kupuje je na Alibabie hurtem od chinczyka
    i tylko przykleja nalepkę?