  • 1. Data: 2011-10-22 08:21:22
    Temat: Re: iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
    Od: " " <q...@g...pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > "Newly published data on enterprise device activations show
    that
    > Apple's iPhone remains the top choice for corporations

    Bzdety jakies, w korporacjach nadal bezkonkurencyjnie króluje
    BB.

  • 2. Data: 2011-10-22 08:59:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 08:21:22 +0000 (UTC), q...@g...pl
    napisał(a):

    > Bzdety jakies, w korporacjach nadal bezkonkurencyjnie króluje
    > BB.

    To zależy jakie kto korporacje ogląda. Troll Pszemol ogląda - sądząc z jego
    poziomu - korporacje "Marian i kumple, zarządzanie powierzchniami płaskimi"
    oraz oczywiście obowiązkowe "Zenon i spółka, utylizacja azbestu" i w takim
    kontekście będzie mieć rację.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-10-22 19:15:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

> [...]
    > płaskimi"
    > oraz oczywiście obowiązkowe "Zenon i spółka, utylizacja azbestu" i w takim

    Skąd u Ciebie taka nienawiść do produktów Apple?
    Sprawdzałeś czy da się to leczyć?

    Swoją drogą - to nie ja robiłem badania, nie ja je opublikowałem.
    Jak Ci się coś nie zgadza z faktami to tym gorzej dla faktów?
    Dlaczego mnie atakujesz niewybrednie bo Ci fakty nie pasują
    do Twoich chorych teorii?

  • 4. Data: 2011-10-24 18:37:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > nie ja je opublikowałem.

    Ty (przynajmniej na pl.misc.telefonia.gsm), pytanie tylko, czy jako
    uzyteczny idiota, czy tez platny krzewiciel.