  • 1. Data: 2011-10-22 14:00:04
    Temat: czytnik grup dyskusyjnych na androida jaki?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Jaki mozecie polecic wygodny w obsludze czytnik
    grup dyskusyjnych z mozliwością logowania i wysyłania postów na androida
    dla telefonu HTC Desire?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-22 17:49:59
    Temat: Re: czytnik grup dyskusyjnych na androida jaki?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-22 16:00, Amir pisze:
    > Witam!
    >
    > Jaki mozecie polecic wygodny w obsludze czytnik
    > grup dyskusyjnych z mozliwością logowania i wysyłania postów na androida
    > dla telefonu HTC Desire?

    no przeciez nie musisz sie chwalic tym Desire ;)

    Uzywam dwoch:
    - Groundhog Newsreader for Android - darmowy
    - Android Usenet Reader - darmowy (jeden serwer)/platny wiele serwerow

    Oba dzialaja bardzo dobrze.
    Czesto czytam i odpisuje na grupe wlasnie z telefonu (jako ALdroid)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-10-23 07:25:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Oct 2011 19:49:59 +0200, AL <a...@s...tam> wrote:
    > Uzywam dwoch:
    > - Groundhog Newsreader for Android - darmowy

    Tez tego używam. Jednak tęsknię (niestety) do funkcjonalności qmaila
    z WM), brakuje mi:
    1.pobierania postów w tle. Jak się subskrybuje dużo grup to przy
    synchronizacji trzeba czekać az skończy pobieranie ze wszystkich
    grup. W qmailu można było synchronizację puścić w tło i czytać już
    pierwszą pobrana grupę (reszta grup się pobierala podczas czytania
    pierwszej pobranej).
    2. Grupowania postów wg wątków żeby łatwiej przeskakiwać nieciekawe
    tematy. Lista wszystkich postów (bez drzewka) jest nieergonomiczna.

    Jakiś czytnik na androida ma te powyższe funkcje?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2011-10-23 07:35:28
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Oba dzialaja bardzo dobrze.
    > Czesto czytam i odpisuje na grupe wlasnie z telefonu (jako ALdroid)

    Dzięki :)

  • 5. Data: 2011-10-23 08:54:50
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 09:25:50 +0200, Marek <f...@f...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > 2. Grupowania postów wg wątków żeby łatwiej przeskakiwać nieciekawe
    > tematy. Lista wszystkich postów (bez drzewka) jest nieergonomiczna.

    > Jakiś czytnik na androida ma te powyższe funkcje?

    Tak - ten drugi, który wymieniłem.

    --
    AL

  • 6. Data: 2011-10-26 07:19:15
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 19:49:59 +0200, AL napisał(a):

> [...]
    >
    > Oba dzialaja bardzo dobrze.
    > Czesto czytam i odpisuje na grupe wlasnie z telefonu (jako ALdroid)

    do puki sie nie pożegnałem z androidem testowałem oba - drugi to nawet
    kupiłem :)

    ten pierwszy jest do bani. Na początku wydawało mi sie iż działa ok ale
    gubi posty czy wątki.

    Android Usenet Reader daje zasadniczo rade ale wątki też zdarza mu sie
    gubić choć w znacznie miejszym stopniu niż Groundhog Newsreader . Poza tym
    np grup moderowanych nie czyta - sciaga nagłowki ale posty sa puste w
    środku...