  • Data: 2018-04-12 19:38:58
    Temat: Re: ile auto może spalić
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-12 o 18:06, J.F. pisze:

    > Albo i nie, bo zalozyl instalacje, aby wyscigowy styl jazdy byl
    > oszczedny ... dla kieszeni :-)

    :-)

    > Od czasu wtryskowych instalacji gazu w zasadzie nie widze powodu, aby na
    > gazie bylo slabiej.

    Od czasu rozpowszechnienia się samolotów i helikopterów nie widzę
    powodu aby w miastach na drogach były korki. A są.
    Z tego samego powodu montuje się instalacje LPG które pogarszają
    osiągi auta. Bo wychodzi taniej. :-)

    > Tylko trzeba dobrac wtryskiwacze i parownik.

    Pewny jesteś?
    Osiągów nie pogarsza instalacja wtrysku LPG w fazie ciekłej.
    A parownik służy do zmiany stanu LPG z ciekłego do lotnego.
    I przed wtryskiwaczem a za parownikiem będziesz go znowu sprężał
    do stanu ciekłego?