  • 1. Data: 2018-04-12 10:33:46
    Temat: ile auto może spalić
    Od: Bolko <s...@g...com>

    tak mnie naszło po ostatnim wyjeździe

    Ostatnio jechałem autem z LPG.
    Mimo że instalacja sprawna to w pewnym momencie układ LPG nie wyrabiał
    z dostarczaniem paliwa i jechałem na benzynie.

    Każdy się pyta ile twoje auto pali?
    Mając na myśli minimalne spalanie.

    Moje brzmi ile może spalić paliwa standardowe auto z dwulitrową benzyną
    w dobrym stanie technicznym jadące autostradą w dobrych warunkach drogowych
    w niedziele rano.

    I dlaczego tak mało pali?

  • 2. Data: 2018-04-12 10:43:41
    Temat: Re: ile auto może spalić
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Apr 2018 01:33:46 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > tak mnie naszło po ostatnim wyjeździe
    >
    > Ostatnio jechałem autem z LPG.
    > Mimo że instalacja sprawna to w pewnym momencie układ LPG nie wyrabiał
    > z dostarczaniem paliwa i jechałem na benzynie.

    No to raczej niesprawna...

> [...]
    > w dobrym stanie technicznym jadące autostradą w dobrych warunkach drogowych

    Z wiatrem, pod wiatr, z jaką prędkością.
    Jeżeli odczyt z komputera, to jeszcze trzeba trochę dodać.

  • 3. Data: 2018-04-12 10:45:05
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 10:33, Bolko pisze:
> [...]
    > w dobrym stanie technicznym jadące autostradą w dobrych warunkach drogowych

    Renault VelSatis 2.0T
    - prędkości emeryckie (do 110 kmh) - ok. 8,5
    - prędkości w miarę normalne (120 - 160, z przewagą 130 - 140 kmh) -
    trochę ponad 11

    --
    sandman

  • 4. Data: 2018-04-12 12:37:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >benzyną
    >w dobrym stanie technicznym jadące autostradą w dobrych warunkach

    ze 40l/h ...

    >I dlaczego tak mało pali?

    -bo ruch za duzy,
    -bo sie boisz wcisnac pedal do oporu,
    -bo nie wolno tak szybko w RP

    J.

  • 5. Data: 2018-04-12 12:56:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2018 10:43:41 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > No to raczej niesprawna...

    Nawet na pewno niesprawna. Masz źle dobrany reduktor i/lub wtryski.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-04-12 13:52:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > w dobrym stanie technicznym jadące autostradą w dobrych warunkach drogowych

    Moje wszystkie samochody jakie miałem do tej pory i mam - benzynowe na
    gaz czy Diesle, palą dokładnie tyle samo.

    Ile bym nie wlał to wszystko spalają :)

  • 7. Data: 2018-04-12 14:43:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 12:56, Maciek pisze:

    > Nawet na pewno niesprawna. Masz źle dobrany reduktor i/lub wtryski.

    Jaki gazownik dobierając reduktor zakłada że posiadacz będzie
    piłował powyżej pięciu tysięcy obrotów?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-04-12 14:48:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Jaki gazownik dobierając reduktor zakłada że posiadacz będzie
    > piłował powyżej pięciu tysięcy obrotów?

    Dlaczego piłował? Jest to w zakresie pracy silnika?
    Ale fakt, żeby mój jeździł podobnie jak na benzynie to sam musiałem trochę
    powymieniać i pogrzebać

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2018-04-12 17:50:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 14:48, tck pisze:

    > Dlaczego piłował? Jest to w zakresie pracy silnika?

    Jazdę na takich wysokich obrotach nazywa się piłowaniem.
    Nawet jeśli są jeszcze przed czerwonym polem.

    > Ale fakt, żeby mój jeździł podobnie jak na benzynie to sam musiałem
    > trochę powymieniać i pogrzebać

    Z założenia gaz zakłada się w celu oszczędzania a nie dla
    uzyskania rajdowego czy wyścigowego stylu jazdy.
    I typowy użytkownik instalacji LPG godzi się z pogorszeniem
    osiągów.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-04-12 18:06:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Z założenia gaz zakłada się w celu oszczędzania a nie dla
    >uzyskania rajdowego czy wyścigowego stylu jazdy.
    >I typowy użytkownik instalacji LPG godzi się z pogorszeniem
    >osiągów.

    Albo i nie, bo zalozyl instalacje, aby wyscigowy styl jazdy byl
    oszczedny ... dla kieszeni :-)

    Od czasu wtryskowych instalacji gazu w zasadzie nie widze powodu, aby
    na gazie bylo slabiej.
    Tylko trzeba dobrac wtryskiwacze i parownik.

    J.