  • Data: 2014-10-26 17:20:28
    Temat: Re: inne sposokodowania inta
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.10.2014 16:21, firr wrote:

    > mozliwe, jesli jakies oblicznie sklada sie z n mnozen i m dodawan to
    > jesli tutaj te mnozenia stalyby sie
    niezwykle tanie to dodawania niezywkle ciezkie ;o ale nie wiem
    > jak to dokladnie jestz tymi dodawaniami,

    Przeczytaj raz jeszcze opis, jak to wygląda.
    Mnożenie nadal jest wolniejsze niż tradycyjne!

    > ale pokombinowac mozna liczby w tej reprezentacji maja np pewnie ta
    > zalete ze mozna je stablicowac (np chociaz 65 tys wtedy dodawania
    > robiloby sie przez look up a mnozenia dzielenia przez dodawania) - co

    Na co mi liczby do 65tys? Chyba na malutkich maszynach, na których
    nie masz pamięći na swoją tablicę.
    Nawet mając taką tablicę, rozkład trwa więcej niż zwykłe mnożenie.

    pzdr
    bartegkltg