    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: internet na parę dni
    Date: Sun, 17 Jan 2016 04:07:25 +0100

    "dizel" n7co73$jdu$...@n...news.atman.pl

    > Tak
    > Nie, od tego właśnie jest ten kod
    > Tak
    > Tak
    > Działa to tylko w taryfach z roczną ważnością konta.
    > Oczywiście wydłużenie na rok wychodzących nie oznacza że
    > i pakiet internetu wydłuży się do roku czasu,

    Nie zależy mi na tym.

    > ale przynajmniej nie trzeba pilnować wychodzących
    > Tu szczegóły: http://www.play.pl/promocja/rok-waznosci-konta/

    Jak już pisałem, miałem 4 SIMki gratisowe z Play. 2 wziąłem z salonu,
    2 Play przysłał do mieszkania pocztą. Termin przydatności do spożycia
    pierwszej pary upłynął 01 stycznia, więc czym prędzej uruchomiłem obie
    SIMki i zarejestrowałem w salonie. Czas wychodzących mam do 20 stycznia.

    Docelowo numery mają trafić do Virgin Mobile, ale póki można z nich coś
    wycisnąć, :) są w Play. Obecnie mam taryfę 'Play na Kartę 3 zł'.

    Usługa przedłuża ważność konta na połączenia wychodzące o 365 dni.
    Usługę możesz aktywować:
    kodem *111*692*1#
    przez Play24
    wysyłając SMS o treści START.692 pod numer 111
    Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach Play Fresh
    i Play na Kartę Rok Ważności Konta. Usługa jest bezpłatna.

    Jeśli zmienię taryfę na 'Play na Kartę Rok Ważności Konta' -- będę mógł
    przedłużyć ważność konta o rok bez dopłacania 5 plnów? Rozumiem, że tak.

    Chyba do 11 lutego mam nawet dodatkowe złotówki -- częściowo już wykorzystane.

    Przy okazji zestawiłem szybkość netu Virgin Mobile i Play.
    Play daje pod 3G (HSPA+) około 2 Mb/s, zaś Virgin Mobile -- około 2 razy mniej.

    Nie mogę sprawdzić szybkości LTE -- bo nie ma takiego telefonu.
    Nie mogę też skonfrontować tych wyników z osiągami innych operatorów.

    2 kolejne SIMki Play także zamierzam aktywować i zarejestrować w Play,
    aby numery przenieść do Virgin Mobile.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'