  • Data: 2019-03-29 15:54:06
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q7lavl$412$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-03-29 o 09:05, J.F. pisze:

    >IP to pierwszy szczebel do identyfikacji.

    A raczej ostatni powinien byc.

    Choc przy niektorych moze sie dac zauwazyc, ze maja staly ... ale to
    trzeba miec inny sposob okreslenia tozsamosci :-)

    >Urządzenia z androidem.

    >http://www.national-geographic.pl/ludzie/facebook-p
    rzyznaje-sie-sprzedaje-numery-telefonow-uzytkownikow
    -reklamodawcom-dziennikarskie-sledztwo

    Ale to Facebook, a nie google.
    Nawiasem mowiac - FB tez nigdy nr telefonu nie podawalem.

    >"Najbardziej niepokojące jest to, że dowiedzieliśmy się, że numery
    >telefonów załadowane do systemu w ramach synchronizacji kontaktów
    >(których użytkownik nie jest właścicielem i nie umieszczał ich w
    >informacjach swojego konta) zostały wykorzystane do reklam"

    No wlasnie - przez kontakty.
    Tylko co ma znaczyc "nie jest wlascicielem" ?
    To moje kontakty sa ... no - moje i Googla :-)

    >Android przy pierwszym uruchomieniu.

    A po zmianie karty ?

    >Weź pod uwagę że sporo znajomych może go mieć zapisanego w kontaktach
    >a niektórzy pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

    Ale to juz trzeba wyzszej inteligencji, zeby ustalic czy wlasciwy jest
    "Radoslaw P.",
    "Radek z wrocka", czy "Misiek". Co prawda google w AI mocne jest :-)

    Tym niemniej ... dla policji mocne narzedzie ... ale czy maja dostep ?

    J.