  • Data: 2013-02-01 21:12:42
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:510c0939$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

    > Raczej ... jak to sie nazywalo ... SeaQuest
    >
    > Tam byla taka scenka ... jak tryb administracyjny przejdzie, to ITD bedzie
    > jak na filmie - sama sciagac z konta :-)

    no tak - zawsze moze byc gorzej - tak jak mowisz.
    wladza chce waszego dobra itp ;)

    > No wiesz, prosty rachunek - 300 FR, niech kazdy zlapie jednego pirata co
    > po godziny ..

    no niby tak...

    > Stosowna ustawa zostala uchwalona 29.10.2010 r.
    > Jako pomysl powstala przynajmniej z rok wczesniej.
    > Ba, pamietasz przeciez "Tylko czlowiek bez prawa jazdy" - wiec pomysl ma
    > juz trzy kadencje i dwie koalicje.

    tez sie zgadzam, ale wtedy nikt nie mial szalu macicy jak teraz....

    > Oczywiscie argumentowano iz "jak sprawdzono w innych krajach system
    > automatycznego karania kierowcow spowodowal znacznie obnizenie ilosci
    > wypadkow".

    > Akurat kto by Polska nie rzadzil, ten podnosi deficyt.

    no ale nie podwajal przez kadencje ;)

    > Jak widzisz zaplanowane pieniadze nie wplynely i na razie nikt nikomu
    > glowy nie urywa.

    glowy moze nie ale kase z portfela owszem :)
    sam jestem zywym [jeszcze] dowodem ;)

    > Liczbe urzedasow tez sie planuje od wielu lat..

    > Jak spojrzysz na "kraje rozwiniete" to wcale nie jest duzo.
    > Owszem, zamiast kupowac "drukarnie", mozna oglosic przetarg na usluge
    > drukowania, wtedy ilus tam ludzi nie bedzie obslugiwalo drukarki w ramach
    > pracy budzetowce, tylko w ramach prywatnej firmy ...

    ale prywatna firma a panstwowa to jakby troche inne bajki ;)

    > Ale glosowales na wladze, ktora chce inaczej.
    > i pomstowanie na PO ma tu niewielki sens, bo co - sugerujesz ze
    > konkurencyjna partia, majaca "prawo" w nazwie, bedzie tolerowac
    > bezprawie na drogach ? :-)

    na kogo glosowalem na tego glosowalem ;)
    jedno jst pewne - to co sie teraz dzieje to wola o pomste ;)