  • Data: 2013-02-01 21:08:32
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnkgo46u.aip.rekin@aripiprazol.wkurw.org...

    > Oszacowanie liczby mandatów to nie jest jakaś nauka tajemna:
    > wystarczy mieć statystyki z obecnie działających fotopstryków i
    > trochę istoty szarej między uszami.

    > Ale była ustawa ,,fotoradarowa'', 29.10.2010. Jak przestaniesz
    > czerpać wiedzę z mediów inaczej pisanych, to będziesz wiedział
    > takie, podstawowe rzeczy.

    a widziales wtedy watahy wkurwionych straszakow wiejskich i ITDtowcow na
    drogach lapiacych za byle gowno ?
    za stanie metr blizej skrzyzowania czy rzucenie papirka na droge z auta ?
    a kupowanie autovideorejestratorow za 1.6 mld tez widziales ? bo ja nie. no
    wlasnie.
    to nie bylo wbrew pozorom panstwo opresyjne dla zwyklych ludzi - jak teraz.
    no chyba ze lubisz byc w opresji za byle gowno - ja nie.
    wole jak w opresji sa skurwysyny pokroju pana krauzego et consortes.

    > Jasne, był tylko Krzysztof Kononowicz. I 44591 mln PLN deficytu
    > za rok 2010 (rocznik statystyczny GUS 2011, strona 627).

    no - od 2007 rzadzila juz PELO ktora PODWOILA istniejacy deficyt przez jedna
    kadencje ... ktos musi to splacic.
    i nie beda to wnuki donka - tylko nasze. Chyba ze kierowcy zdaza splacic ;P

    > Nie. To jest planowe działanie (jakkolwiek sobie zinterpretujesz
    > słowo ,,planowe'') w przeciwieństwie do uprawianej przez
    > Posiadaczy Prostych Odpowiedzi na Trudne Pytania metodyki JTB
    > (znanej też jako HBS).

    > Jeśli chodzi o innowacyjność na drogach, to jesteśmy mistrzami.
    > Powinniśmy opatentować niektóre figury, które wykręcają polscy
    > Połykacze Kilometrów.

    to rzeba karac tych ktorzy odpierdalaja maniane na drogach, a nie zenka co
    to przekroczy predkosc o cale 10 km/h i
    ktory stanie 9 m od skrzyzowania a nie 10, bo to nikomu lba nie urwie.