    From: Piotr Górski <c...@j...cebxbpvz.bet>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jak napychamy NASKowi kas
    Date: Wed, 24 Nov 2004 22:04:33 +0100

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 20:19:59 +0100 Michał Żuchowski
    <t...@f...digimer.pl> napisał(a):

    > IMHO domenami powinna się zajmować instytucja/urząd, opłacana z
    > podatków.

    Wiesz... to ja już wole się kłócić z debilami z NASK o faktury
    niezapłacone niż oddać władzę na .pl i innymi regionalnymi jakmiś
    debilnym urzędasom nie mającym zielonego pojęcia o tym co to jest
    domena. Sorry... Ale jakoś złe wrażenie robią na mnie np. informatyzacja
    ZUS'u przez Prokom czy też CEPiK zrobiony przez Softbank...