  • Data: 2014-08-02 10:20:27
    Temat: Re: jak poprawić zasięg ładowarki bezprzewodowej do telefonu?
    Od: Grzexs <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co to
    >
    > Ja marzę o takim ładowaniu, nie trzeba celować durny wtyk microusb
    > (gniazdo się tak szybko nie wyrabia), nie zrzucałbym telefon w nocy ze
    > stolika bo zaczepiłem ręką kabel. Wystarczy odłożyć tel i się ładuje -
    > dla mnie genialne.

    A takie urządzenie jak ładowarka biurkowa znasz? Nie wymaga wtykania
    kabla, nie ma strat w przekazywaniu energii.

    Tak sobie myślę, że zamiast produkować ładowarki indukcyjne,
    wystarczyłoby umieszczać dwa pola kontaktowe na tylnej ściance
    telefonów. Ładowarka miałaby pola stykowe w postaci płaszczyzny
    podzielonej na dwa pola o odmiennym potencjale. Też wystarczałoby
    położyć telefon - jedno pole na jednej blasze dodatniej, drugie na
    ujemnej i się ładuje.

    --
    Grzexs