  • 1. Data: 2014-07-31 13:01:56
    Temat: jak poprawić zasięg ładowarki bezprzewodowej do telefonu?
    Od: t...@g...com

    witam.

    Mam ładowarkę QI do telefonu samsung. Ładuje, ale jeśli telefon jest bez etui. w etui
    jest problem. w najlepszym przypadku, telefon "klika" co 10 sekund zgłaszając
    rozpoczęcie ładowania, ale tak naprawdę nie ładuje. brakuje mu dosłownie jednego
    milimetra. Anteny odbiorczej w telefonie nie poprawię, ale mogę mocno poprawić
    urządzenie nadawcze. Wygląda tak:

    http://i60.tinypic.com/206cs8y.jpg

    Macie jakieś pomysły jak wydłużyć zasięg o 1-2mm

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-07-31 13:07:17
    Od: NICE <j...@k...kom>

    W dniu 31.07.2014, 13:01, t...@g...com pisze:
> [...]
    urządzenie nadawcze. Wygląda tak:

    > http://i60.tinypic.com/206cs8y.jpg
    >

    > Macie jakieś pomysły jak wydłużyć zasięg o 1-2mm

    `mialem to samo, kup oryginalen plecki z antena do ladowarki
    bezprzewodowej i skoncza siie Twoje problemy . Ja na poczatku mialem
    sama wpinana cewke i bylo to samo. kupilem plecki z cewka od samsunga i
    dziala bez zarzutów

  • 3. Data: 2014-07-31 18:47:23
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-07-31 13:07, NICE pisze:

> [...]
    > bezprzewodowej i skoncza siie Twoje problemy . Ja na poczatku mialem
    > sama wpinana cewke i bylo to samo. kupilem plecki z cewka od samsunga i

    A te "plecki" (cokolwiek to znaczy) to jak podłączasz do telefonu?

    JK

  • 4. Data: 2014-07-31 18:50:44
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-07-31 18:47, JK pisze:

    > A te "plecki" (cokolwiek to znaczy) to jak podłączasz do telefonu?
    W tym problem, że te "plecki" to jest tył obudowy telefonu, ta
    zdejmowana pokrywka na baterię. A 99% "klapko-etui" montuje się obecnie
    właśnie w postaci wymiany oryginalnej tylnej pokrywki - na pokrywkę z
    przymocowanym etui...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2014-07-31 20:31:46
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 31.07.2014 13:01, t...@g...com wrote:
> [...]
    urządzenie nadawcze. Wygląda tak:

    > http://i60.tinypic.com/206cs8y.jpg
    >

    > Macie jakieś pomysły jak wydłużyć zasięg o 1-2mm

    Ja bym podłączył normalnie kablem. Zasięg: 1,5m.

    Jakub Rakus

  • 6. Data: 2014-07-31 20:50:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-07-31 18:50, BartekK pisze:

> [...]
    > zdejmowana pokrywka na baterię. A 99% "klapko-etui" montuje się obecnie
    > właśnie w postaci wymiany oryginalnej tylnej pokrywki - na pokrywkę z

    Aaa, teraz rozumiem. Chociaż nigdy w życiu nie widziałem sytuacji żeby
    założenie etui wymagało zdjęcia tylnej pokrywki. To chyba tylko w
    Samsungach taki myk trzeba stosować.

    JK

  • 7. Data: 2014-07-31 20:51:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 20:31:46 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > Ja bym podłączył normalnie kablem. Zasięg: 1,5m.

    Widać, że nie jesteś nowoczesny ani trędi.

    Ponoć ruscy naukowcy rozwiązali problem wiecznego gubienia
    się słuchawki od bezprzewodowego telefonu.
    Połączyli słuchawkę z bazą za pomocą 1,5 metrowego przewodu ;)

    L.

  • 8. Data: 2014-07-31 22:30:47
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 31.07.2014 20:51, Lisciasty wrote:

> [...]
    > się słuchawki od bezprzewodowego telefonu.
    > Połączyli słuchawkę z bazą za pomocą 1,5 metrowego przewodu ;)

    Nie, nie jestem. Mam toporny telefon, który nie ma dotykowego ekranu i
    łomatkoboskajaktomożliwe nie pozwala na korzystanie z fejsbuka, a każdy
    kto go widzi pyta się czy to służbowy.
    Swoją drogą jaki jest sens bezprzewodowej ładowarki, skoro samą
    ładowarkę i tak musisz podłączyć kablem o skończonej długości? Po co to
    marnować tyle energii na zakłócanie eteru? Telefon to nie czajnik z
    wrzątkiem.

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2014-07-31 23:16:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Jul 2014 22:30:47 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    co to
    > marnować tyle energii na zakłócanie eteru? Telefon to nie czajnik z

    Ja marzę o takim ładowaniu, nie trzeba celować durny wtyk microusb
    (gniazdo się tak szybko nie wyrabia), nie zrzucałbym telefon w nocy
    ze stolika bo zaczepiłem ręką kabel. Wystarczy odłożyć tel i się
    ładuje - dla mnie genialne.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-07-31 23:29:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Panowie szanowni!

    całość komunikacji bezprzewodowej, również miedzianej, jest oparta na
    akceptowalnych stratach. Im jesteśmy zamożniejsi, tym poziom akceptacji
    jest wyższy. Ja telefonu używam do pracy i zabawy. Mogę mieć dwa aparaty
    i zawsze będą naładowane, ale jeśli mam jeden - nie da rady aby
    rozmawiać kilka godzin dziennie, robić fotki, a wieczorem mieć jeszcze
    energie na poczytanie internetu, nawigacje, albo film (bajkę dla
    dziecka). Tak więc z pełną świadomością konsekwencji wybrałem ładowarkę
    bezprzewodową. Po to aby nie wtykać kilka razy dziennie kabelka do usb.
    Jednak moja wiedza o komplikacjach była znikoma. Jeśli ktoś nie wie, to
    ładowarka sprawdza czy na niej jest telefon za pomoca fal
    elektromagnetycznych, potem dogaduje się z telefonem, a potem rozpoczyna
    albo i nie - ładowanie. ja bym wykrywanie zastąpił mikro przełącznikiem,
    olał sprawdzanie czegokolwiek i "walił" anteną nadawczą ile wlezie. nie
    potrafię ani zoptymalizować tego co dostałem, ani zbudować nowego
    nadajnika.

    ToMasz