  • Data: 2009-11-30 20:49:53
    Temat: Re: jak wykryć przewód N
    Od: mariusz <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze tak:

    > Ojej, to straszne - ale nas wytrollowal

    oj nie ma obawy. Kolega ciężko pracował :)

    > i zabronił archiwizowania jego zapytania

    Pomysł miałem taki. Biorę omomierz i przedzwaniam przewody (te bez
    fazy). Te dwa które zadzwonią to będą N i PE bo inne wiem że bedą
    miały duże oporności. Teraz mam dwie możliwości albo
    wyrzuci różnicówkę albo trafię na N.

    jak napisał Ghost w news:hegae9$fml$1@news.onet.pl

    Trzeba więc poprosić o zamknięcie kompów i latarka w dłoń ;)

    --
    mariusz