-
X-Received: by 2002:a81:13d8:: with SMTP id 207-v6mr347404ywt.1.1543242614513; Mon,
26 Nov 2018 06:30:14 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:13d8:: with SMTP id 207-v6mr347404ywt.1.1543242614513; Mon,
26 Nov 2018 06:30:14 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-m
e.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no9755761qtk.0!news-out.googl
e.com!h3ni7529qtk.1!nntp.google.com!v55no9755753qtk.0!postnews.google.com!glegr
oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 26 Nov 2018 06:30:14 -0800 (PST)
In-Reply-To: <l...@m...org>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <c...@g...com>
<iewedlc17t2v$.dlg@myjk.org>
<a...@g...com>
<l...@m...org>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: jak zwykle, material na flame :)
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 26 Nov 2018 14:30:14 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4452
X-Received-Body-CRC: 2889895440
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644727
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 01:38:36 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
> Sun, 25 Nov 2018 18:16:36 -0800 (PST), s...@g...com
>
> > No nie do konca. Bo byl na prawym pasie tam gdzie nie powinno go byc.
>
> Na lewym.
A racja.
> No i z jakiego powodu? Skończył się zakaz wyprzedzania znakiem
> pionowym, poziome znaki też pozwalały na wyprzedzanie, widoczność dobra aż
> nadto, to wyprzedzał.
No nie. Zajrzyj od tej sekundy co wrzucilem. Tam eleganco widac ze wyprzedzany
dokladnie jak zaczela sie przerywana zaczal zmieniac pas. A scigant juz tam byl
wczesniej. Ergo przecial podwojna ciagla. Czy zrobil to na zakrecie nie patrzylem.
Wiele nie zmienia z punktu widzenia o jakim pisze.
> Dlatego pisałem że ktoś dał później dupy przy
> oznakowaniu poziomym co teraz powoduje wątpliwości. Jedyny błąd jaki
> popełnił to taki, że nie jest jasnowidzem.
>
> > Zastosuj te sama zasade co w przypadku zakretu do podwojnej ciaglej.
>
> Nie będę stosował, bo każdy przypadek jest indywidualny.
>
Bez sensu. Teraz rozmawiamy o zasadach a nie o przypadku. Bez sensu jest roztrzasac
kazdy przypadek. Ani mi ani Tobie ani nikomu innemu z tego pozytku nie przybedzie.
> > I okazuje sie ze ten co jedzie zgodnie z przepisami
> > i nie patrzy paranoicznie w lusterka
>
> Tutaj nagrywający w ogóle nie spojrzał w lusterko. Stąd cała afera, bo
> wyprzedzający był doskonale widoczny, co widać na nagraniu z tynej kamery
> -- nie wyskoczył jak filip z konopii.
>
No nie spojrzal. Ale czy gdyby ten drugi jechal zgodnie z przepisami to by musial? O
tym pisze.
> > (ten z tylu to z leksza zapierdalacz poza tym ze
> > podwojna ciagla przecina)
> > jest winny a zapierdalacz-olewacz-linii niewinny.
>
> Nie przecina podwójnej ciągłej, może zahacza prawym kołem jak już
> praktycznie jest na lewym pasie -- ale wtedy jest już za późno na reakcję,
> szczególnie że jeszcze wyprzedzany chwilę wcześniej lekko zjeżdża na lewo i
> zasłania tę linię. Zresztą ponownie, należałoby się zastanowić, czemu
> później podwójna ciągła tam jest. Wydawało się że to dosyć jasno wyjaśniłem
> -- ale z nieznanych powodów w ogóle się nad tym nie pochyliłeś.
>
Bo ja pisze o innym aspekcie.
Co raz sie czyta jak to w Polsce dzicz a na zachodzie oh-ah.
Moim zdaniem tak nie jest ale trzeba przyznac ze na "zachodzie" jest mniej takiego
pospiechu na chama. Tam manewry na drodze robi sie bardziej szeregowo. Po kolei.
Kazdy osobno. No i drogi sa projektowane nieco inaczej aby nie bylo takich sytuacji o
jakiej piszesz (o malowaniu) albo bylo ich mniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.18 16:17 Myjk
- 26.11.18 16:45 J.F.
- 26.11.18 17:05 s...@g...com
- 26.11.18 17:10 s...@g...com
- 26.11.18 17:15 s...@g...com
- 26.11.18 17:16 s...@g...com
- 26.11.18 17:19 Cavallino
- 26.11.18 17:35 J.F.
- 26.11.18 18:13 Myjk
- 26.11.18 18:25 T.
- 26.11.18 19:23 Janusz
- 26.11.18 19:59 s...@g...com
- 26.11.18 20:06 J.F.
- 26.11.18 20:41 kk
- 26.11.18 20:48 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław