    From: "adamschodowy" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaka bramka SMS->Web, jaka usługa?
    Date: Mon, 13 Jan 2014 15:45:12 +0100

    > A rozwiń proszę, bo czegoś nie łapię:
    > Czy dobrze rozumiem:
    > Treści danych będzie niewiele (jak na SMSa przystało), odbiorcą będzie
    > człowiek i zależy Ci na możliwości odbioru samym telefonem, bez innego
    > (cięższego) sprzętu - tak?
    >
    > Zatem rozważ może Asteriska, konto na FreecoNet (czy nawet na jakimś
    > betamaxie) i asteriskiem (posadzonym na wirtualnym serwerze - tu drobny
    > ból, bo trzeba go tam skompilować) telefonujesz z automatycznie
    > poskładanym komunikatem głosowym. Jeśli danych ma być mało, to ten
    > komunikat potrwa sekundy.

    heh, i po co to wszystko klepałem skoro i tak nie wystarcza do zrozumienia
    treści danych będzie niewiele
    odbiorcą smsa będzie nie człowiek, lecz jakaś bramka, usługa , coś co każdego takiego
    smsa wsadzi do swojej bazy czy gdziekolwiek i wystawi treść wszystkich (lub n
    ostatnich) smsów w necie. Tak, abym mógł sobie to sparsować i wsadzić do własnej
    bazy.

    Na razie problem rozwiązałem za pomocą Pingera i wygląda na to że tak już zostanie bo
    mają API i dokumetację i już nawet kończę wtykę pod to, i należą do o2 więc nie
    powinni ich zamknąć podstępnie i znienacka. I co lepsze - reszty skryptów która mi
    została z blipa nie muszę już modyfikować. zatem do szczescia brakue mi jeszcze tylko
    odp na pytanie: czy i jaka usluga/ pakiet bedzie korzystniejsza do wysylania od 24
    smsów na dobę do 1 smsa na 2 doby przez jak najdłuższy czas pomiędzy doładowaniami?