  • Data: 2005-06-19 16:14:47
    Temat: Re: jaki jest najwiekszy oprator swiatlowodowy w Polsce?
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 19 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Apel posłał(a) w świat wiadomość

    > A mapa światłowodów najmniejszego operatora jest tu:
    > http://www.pp.org.pl/wojtek/blog/obrazki/obrazki2/3s
    .pl-1q2005.gif
    > To co czerwone to szkło nie we własnych rurach ale we własnym kablu.

    Fajnie, ale co z tego wynika?
    Z tej mało dokładnej, co prawda, mapki można wywnioskować, że mam tę śląską
    magistralę światłowodową być może ze dwadzieścia metrów pod domem.

    A internet oferują: TP, Netia i chello.

    Jeżeli chodzi o alternatywnych operatorów, to na całym osiedlu cisza jak
    była, tak jest. Mieszkania są tu drogie, ludzie forsę mają, więc odpada
    argument "biednej dzielnicy" i braku chętnych.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,