  • 1. Data: 2013-07-20 13:12:48
    Temat: jaki net do tableta tymczasowo
    Od: work <g...@w...pl>

    Witam

    Jaki polecacie net 3G do tableta tymczasowo na wakacje tak na 2-3
    miesiące. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę
    sim konkretnego providera a jeżeli tak to jakiego polecacie.

    pozdro

  • 2. Data: 2013-07-20 13:25:49
    Temat: Re: jaki net do tableta tymczasowo
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-20 13:12, work pisze:
> [...]
    > miesiące. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę
    > sim konkretnego providera a jeżeli tak to jakiego polecacie.

    Z księżyca spadłeś?
    Orange.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-07-20 13:51:56
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 20 lipca 2013 13:12:48 UTC+2 użytkownik work napisał:
> [...]
    > miesiące. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę
    > sim konkretnego providera a jeżeli tak to jakiego polecacie.

    Jak tylko na wakacje, to aktualnie orange ma promocje 6GB za 6zł, mozna wielokrotnie
    powielac ten pakiet.
    Promocja trwa tylko przez wakacje,

    Jak na dłużej to poszukaj na allegro ofert na iplus, drozej, ale z dluga waznoscia
    konta.

  • 4. Data: 2013-07-20 13:57:55
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.07.2013 13:51, b...@g...com pisze:

> [...]
    > Promocja trwa tylko przez wakacje,
    >
    > Jak na dłużej to poszukaj na allegro ofert na iplus, drozej, ale z dluga waznoscia

    czy jeśli uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-07-20 14:07:30
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > czy jeśli uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

    Hmm, w regulaminie napisano: Ważność pakietu - 60 dni, nie do dd-mm-rrrr.
    Na zdrowy rozum..., ale to przecież Orange, więc o czym ja tu...

    JoteR

  • 6. Data: 2013-07-20 14:09:26
    Od: b...@g...com

    > czy jeśli uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

    A jak Ta kwestie reguluje regulamin? co mowia na infolini?

  • 7. Data: 2013-07-20 15:31:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > czy jeśli uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

    Pakiet uruchomiony 14 lipca ma ważność do 12 września, więc... :-)

  • 8. Data: 2013-07-21 10:48:08
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-20 13:25, sqlwiel pisze:

    > Z księżyca spadłeś?
    > Orange.

    Nie zwróciłeś szanownej uwagi że klient pytał o net 3G. a nie GPRS czy
    EDGE. Orange mimo że ma najlepszy zasięg w kraju ze wszystkich
    operatorów jeżeli chodzi o gsm to jednak koszmarnie słaby gdy idzie o
    właśnie 3G.

  • 9. Data: 2013-07-21 11:51:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Jul 2013 13:25:49 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Z księżyca spadłeś?
    >Orange.

    To Ty chyba spadłeś. Orange ledwie zipie w Warszawie, przeważnie mam
    na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje. A z okna widzę
    BTS Orange. Nad polskim morzem miałem non stop GPRS, w końcu włozyłem
    kartę Play Fresh, za 25 PLNów uruchomiłem sobie 1GB i w końcu ruszyło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2013-07-21 11:58:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png