  • Data: 2017-09-07 07:06:42
    Temat: Re: jaki niskogabarytowy "dzwonek" ~230V?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-09-06 23:04, JaNus wrote:
    > Nie wiem czemu jedne firmy allegrowe potrafią coś dostarczyć za jakieś
    > 2,50, a inne winszują sobie pięć razy tyle!

    mysle ze glownie dlatego zeby nie miec osobnych cen wysylkowych i
    stacjonarnych - czy slusznie to ciezko powiedziec

    zauwaz ze koszt wysylki do 500 sztuk maja staly, chodzi o to ze przy
    kazdej sprzedazy wysylkowej trzeba poswiecic dodatkowo czas i kase na
    opakowanie, zapakowanie, sprawdzenie, zaadresowanie, wydanie do
    doreczenia itd.

    w przypadku stacjonarnego jest to paragon\faktura i wydanie reszty