  • Data: 2017-09-08 18:33:15
    Temat: Re: jaki niskogabarytowy "dzwonek" ~230V?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:59b2a821$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...

    > A np na generatorze pradotworczym spalinowym ..

    No, w sumie racja...
    Ale jak sobie zechcę na jakiejś tablicy to umieścić, to w sumie rzeczywiście
    nie potrzeba... A pozycja po przecinku potrzebna mi była do zbadania wahnięć
    napięcia, jak np. coś podłączam, bo pełne wolty mogą nie wystarczyć, jak mi
    bujnie o 0.5V.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.