  • Data: 2017-09-02 18:17:27
    Temat: Re: jaki program - mowa -> tekst android
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> szukaj wiadomości tego autora

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Jer
    naskrobał(a):

    > To już jakby poza tą grupą. Taki plik z nagranym głosem
    > (kilka/kilkanaście zdań w sesji) mógłbym wrzucić na kompa i tam
    > przetworzyć na tekst. O tym wcześniej nie pomyślałem. Muszę sprawdzić,
    > chyba że masz sprawdzone rozwiązania, lub ktoś z grupy.

    Coś takiego istnieje, nazywa się Skrybot. Niestety płatny. I plik źródłowy
    z MP3 musi być dobrej jakości. Dużo też zależy od samych ustawień programu.

    W moim wypadku była prośba znajomego który prowadzi wykłady w audytowrium i
    sobie wymyślił że swoje wystąpienia będzie przelewał na papier PO wykładzie
    a nie PRZED. Niestety Skrybot mimo opłaconej licencji wyłozył sie jak długi
    ze względu na jakość dźwięku i pogłos jaki występuje w sali o dużej
    kubaturze. Próby z mikrofonem w małym pokju przyniosły zadowalające efekty.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.