    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki prostownik
    Date: Sat, 24 Nov 2018 10:32:32 +0100

    > Jasne. Kupujesz diodę za 1 zł, łączysz w szereg z żelazkiem i aku i
    > ładujesz :) A przy okazji coś wyprasujesz.

    I to będzie taniej? Ile będę to składał? Ile jest warta godzina mojej
    pracy? Wątpię by nawet tak proste rozwiązanie było tańsze. Napisałem, że
    mógłbym sobie zrobić ładowarkę, ale mi się nie chce. Spędziłbym nad
    mechaniką sporo czasu, nad jakąś elektroniką. Dostałbym coś
    niebanalnego, nie do dostania, np ładowarkę dostępną sieciowo. Ale co z
    tego?