  • Data: 2015-01-25 10:19:12
    Temat: Re: jaki telewizor
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-25 10:05, PiteR wrote:
    [...]
    > nie oglądam już polskiej telewizji z 8 lat (chyba że jakiejś babci
    > zakładałem tuner dvb to się nie liczy i arte z satelity)
    IMO polska telewizja publiczna to klasa premium w porównaniu do TV
    komercyjnych. :-) Ot, chociażby takiego Discovery zawalonego reklamami i
    badziewną treścią o jakichś młotkach licytujących schowki w
    przechowalniach czy ganiających nago po jakiejś wyspie.

    Zresztą radio publiczne to IMO też klasa premium w porównaniu do
    komercyjnych gówien. Nie rozumiem jak można słuchać RMF-u czy Zetki
    dłużej niż 2 minuty dziennie. :-)